Rodzaje nośników reklamowych
Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Umożliwia szybkie rozpowszechnienie treści wśród dużej liczby osób. Jednym z najczęściej stosowanych sposobów jest wykorzystywanie nośników reklamowych. Pozwalają one na błyskawiczne dotarcie do wielu ludzi, bez konieczności ponoszenia ogromnych kosztów. Idea tego typu rozwiązań opiera się na umieszczaniu ich w widocznych miejscach, na przykład w centrach miast. Dzięki temu są łatwo zauważalne i mogą przykuć uwagę potencjalnych klientów.
Jak ważna jest dobra reklama?
Podstawą sukcesu każdej firmy jest umiejętność pozyskiwania klientów i zdobywania ich zaufania. Najbardziej spektakularny efekt można osiągnąć, skupiając uwagę na skutecznej strategii reklamowej. Chętniej zawierzamy swoje interesy znanym markom niż tym, których nazwa ani rodzaj działalności nie są nam znane. Z tego powodu warto skupiać się na efektywnym rozpowszechnianiu produktów oraz wydarzeń. Dobrym sposobem jest wykorzystywanie w tym celu odpowiednio umiejscowionych nośników reklamowych.
Billboard EURO12
Popularnością cieszy się wynajem billboardów o powierzchni 12m2 (5,04×2,38m). Ułatwiają one czytelne zaprezentowanie marki lub przedstawienie zbliżającego się wydarzenia. Umieszczane są w miejscach, które codziennie mijają zarówno tłumy przechodniów, jak i duża liczba przejeżdżających samochodów. Billboard EURO12 to recepta na skuteczne rozprzestrzenianie informacji przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym. Tego typu nośniki reklamowe lokowane są w okolicach galerii handlowych, dużych skrzyżowań z sygnalizacją świetlną oraz głównych węzłach komunikacyjnych. Ich widoczność można zwiększyć za pomocą dodatkowego oświetlenia.
Billboard EURO18
Na trasach wzmożonego ruchu często stosuje się billboardy o większej powierzchni. Billboard EURO18 to nośnik o rozmiarze 18m2(6x3m). Jest doskonale widoczny podczas jazdy samochodem. Zawiera wszystkie niezbędne informacje o reklamowanym produkcie, bez niepotrzebnych, rozpraszających szczegółów. Przykuwa uwagę ciekawą grafiką, odpowiednio dobraną kolorystyką oraz chwytliwymi hasłami. Zastosowanie dodatkowego oświetlenia zwiększa jego zasięg, szczególnie w godzinach nocnych.
Citylight CLP
Nośniki reklamowe typu Citylight CLP najczęściej umiejscowione są na przystankach autobusowych. Zawierają więcej szczegółowych informacji niż billboardy. Wynika to z faktu kilkuminutowego oczekiwania na przyjazd komunikacji miejskiej, który pozwala na długi kontakt wzrokowy z tekstem i grafiką. Nośniki reklamowe citylight umieszcza się zwykle w centrach miast, gdzie każdego dnia znajduje się bardzo duża liczba osób. Często lokowane są w podświetlanych wiatach przystanków w celu bardziej efektywnego wyeksponowania.
Siatki wielkoformatowe
Najbardziej zwracającą uwagę formą reklamy są siatki wielkoformatowe. Przyciągają wzrok i wywołują żywe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Wydruki realizowane są na specjalnej siatce, która może osiągnąć dowolny rozmiar. Umieszczane są z reguły na ścianach budynków albo specjalnych rusztowaniach. Są efektowne i bardzo widoczne ze względu na dużą powierzchnię. Lokuje się je w miejscach często uczęszczanych przez przechodniów i dostrzegalnych z perspektywy kierowców samochodów.
Poznaj pełną ofertę ZnajdźReklamę.pl!
W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz różne formaty reklamowe – od billboardów przez citylighty, aż po murale. Wybór należy do Ciebie – a jest w czym wybierać. W naszej bazie znajduje się ponad 65 tysięcy nośników rozmieszczonych po całej Polsce – od dużych miast do małych miejscowości. Skontaktuj się z nami i poznaj moc outdooru!
Chcesz szybko poznać ceny powierzchni reklamowych?
Czy wiesz, że mamy ponad 70 000 nośników reklamowych w całej Polsce? Jeśli chcesz stworzyć idealną kampanię - daj znać! Zostaw swojego maila, a już w kilka minut otrzymasz podstawowy cennik nośników reklamowych!