Projekt graficzny billboardu
Umieszczenie wydruku na billboardzie wymaga wykonania profesjonalnego projektu graficznego. Należy pamiętać o tym, że jego jakość będzie świadczyła o renomie produktu lub wydarzenia, którego dotyczy kampania reklamowa. Warto zwrócić uwagę na dobre przygotowanie techniczne, konsultację z grafikiem oraz chwytliwe hasła. Celem billboardu jest przyciągnięcie uwagi oraz wywołanie zainteresowania wśród jak największej liczby osób. Im lepiej zaplanowany i wykonany projekt, tym większa szansa na sukces.
Jak powinien być przygotowany projekt graficzny na billboard?
Pierwszą kwestią, o której powinniśmy pamiętać, rozpoczynając planowanie projektu graficznego, są aspekty techniczne. Należy bezwzględnie wziąć pod uwagę powierzchnię billboardu (Billboard EURO12 charakteryzuje się rozmiarem 5,04×2,38m, natomiast Billboard EURO18 ma wymiary 6x3m). Jest to konieczne do przygotowania matrycy, która umożliwi nam ulokowanie wszystkich niezbędnych elementów projektu. Zwykle charakteryzuje się ona skalą 1:10, dzięki czemu przesyłanie gotowej koncepcji nie będzie sprawiało żadnych problemów. Znaczenie ma również format pliku – powinniśmy wybierać PDF, TIFF, EPS czy AL zamiast JPG. Istotne jest także pozostawianie bezpiecznych odległości od krawędzi (gdzie nie będą umieszczone znaczące informacje) oraz uwzględnienie spadów – części zadrukowanej powierzchni, odcinanych w procesach wykończeniowych.
Jak wykonać dobry projekt graficzny na billboard?
Reklama, umieszczona na billboardzie, ma za zadanie przyciągać wzrok i pozostawać w pamięci przyszłych klientów. Projekt powinien być zrozumiały i zawierać tylko kluczowe, chwytliwe hasła. Dużą grupę odbiorców billboardów stanowią kierowcy, którzy podczas jazdy samochodem, nie są w stanie czytać długich i zawiłych tekstów. Warto skupić się na przygotowaniu interesującej, charakterystycznej dla danej marki grafiki. Co więcej, znaczenie ma także kolorystyka, w przypadku której sprawdza się znane powiedzenie: co za dużo, to niezdrowo. Jeśli projekt stanowi część kampanii reklamowej to powinien być spójny z jej pozostałymi elementami.
Czy mogę zlecić wykonanie projektu ZnajdzReklame.pl?
Plan oraz stworzenie projektu warto powierzyć profesjonalistom. Doświadczeni graficy i copywriterzy potrafią skutecznie wypromować markę za pomocą słów i kolorów. Należy poinformować ich o celu reklamy oraz docelowej grupie odbiorców. ZnajdzReklame.pl oferuje zarówno usługi w postaci wynajmu, wydruku i wyklejania billboardów, jak również ich projektowania.
Ile kosztuje wykonanie projektu graficznego na billboard?
Plan rozmieszczenia elementów, dobór grafiki i stworzenie haseł reklamowych wymaga jednoczesnej pracy grupy specjalistów. Koszt wykonania projektu graficznego na billboard oscyluje w okolicach 500 złotych.
Jak sprawdzić, czy projekt graficzny spełnia wymagania?
W celu zweryfikowania poprawności ulokowania wszystkich części projektu, warto przeprowadzić test czytelności. Należy wydrukować gotową koncepcję na kartce o formacie A4 i sprawdzić, czy z odległości 2,5m jesteśmy w stanie zauważyć każdy element. Jeśli wystąpi problem z przejrzystością, zamysł wymaga naniesienia poprawek.
Skuteczna kampania billboardowa ze ZnajdźReklamę.pl!
Wiesz już jak zaprojektować dobry billboard – teraz czas na zaplanowanie skutecznej kampanii outdoorowej! Z pomocą w tym przychodzi ZnajdźReklamę.pl! Zaplanujemy dla Ciebie efektywną kampanię billboardową, dobierzemy idealne miejsca na Twoją reklamę i prześlemy Ci precyzyjny raport z naszych działań – a to wszystko zrobimy z 1 umową i 1 fakturą. Nie masz jeszcze swojego projektu – nic nie szkodzi. Zaprojektujemy dla Ciebie skuteczny billboard, który trafi do Twoich potencjalnych Klientów. Skontaktuj się z nami i sprawdź, jaką moc ma outdoor!
Chcesz szybko poznać ceny powierzchni reklamowych?
Czy wiesz, że mamy ponad 70 000 nośników reklamowych w całej Polsce? Jeśli chcesz stworzyć idealną kampanię - daj znać! Zostaw swojego maila, a już w kilka minut otrzymasz podstawowy cennik nośników reklamowych!