Eksperci ZnajdźReklamę.pl
w mediach
Jak reklamują się małe i średnie firmy? Internetowi influencerzy to za mało, dziś znów konieczna jest reklama zewnętrzna. „Konsumenci łaskawiej patrzą na billboardy”
Czytaj artykułGoogle chce o nas wiedzieć więcej. Nowa funkcja w przeglądarce Chrome mu na to pozwoli
Czytaj artykułLudzie-billboardy. Czy wkrótce będziemy nosić na sobie cyfrowe wyświetlacze reklam?
Czytaj artykułZobacz wywiad z naszym ekspertem
(...) w trakcie organizacji promocji poświęcamy szczególną uwagę nawet najdrobniejszym detalom, które mogą zaważyć o losach reklamy. Od umiejętnego rozmieszczenia nośników decydującego o widoczności i zasięgu przekazu przez strategiczny plan emisji wpływający na utrwalaniu marki w świadomości odbiorców, aż po przyciągający wzrok design - planowanie efektywnej kampanii to wiele składających się na siebie elementów, które są niezbędne w celu dotarcia do potencjalnego Klienta.