Styczeń już za nami! Pierwszy miesiąc nowego roku nie tylko otworzył drzwi przed nowymi możliwościami, ale także stanowił doskonałą okazję dla firm do zaprezentowania swojej kreatywności w reklamie zewnętrznej. Pisaliśmy już o tym, jakie branże zaczynają rok od kampanii outdoorowej. Teraz czas sprawdzić, jakie oryginalne kampanie zagościły w outdoorze w tym miesiącu. Zobacz nasze zestawienie najciekawszych styczniowych kampanii zorganizowanych z pomocą doradców ZnajdźReklamę.pl!
Na ulicach zrobiło się zielono :)🥦
Kampania Diety od Brokuła
Najnowsza kampania Diety od Brokuła zorganizowana z pomocą ZnajdźReklamę.pl i doradczyni Natalii Witoszyńskiej wjechała na tory tramwajowe! Od stycznia do końca lutego przyciągające wzrok zielone tramwaje jeżdżą w Krakowie, Katowicach i Wrocławiu, przypominając o jednym, prostym wyborze – wyjątkowym cateringu pudełkowym. 🙂
Dlaczego reklama na tramwajach to dobry pomysł?
Jest to nietypowa forma reklamy, która zwraca na siebie uwagę i trafia w najróżniejsze zakątki miasta. Nietypowo oklejone tramwaje to sposób na przyciągnięcie wzroku przechodniów na Twój przekaz i dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów.
Więcej o tym przeczytasz tutaj: Reklama na tramwajach, czyli Twoja kampania w całym mieście
Woosabi dociera ze swoją reklamą w każdy zakątek miasta 🙂
Restauracja Woosabi postanowiła poinformować o swoich pysznych specjałach cały Kraków! A pomogło im w tym pięć oklejonych autobusów, które podróżowały po całym mieście i przypominały o Woosabi wszystkim mieszkańcom 🙂 W mieście z uchwałą krajobrazową, kreatywne wykorzystanie autobusów to świetne rozwiązanie, które pozwala dotrzeć reklamie nawet w miejsca, w których tradycyjna reklama outdoorowa, np. billboardy zostały ograniczone lub zlikwidowane.
Dlaczego reklama na autobusach to dobry pomysł?
Reklama na autobusach to sposób na kreatywną reklamę, która jeździ w miejsca, do których nie docierają inne formaty reklamowe! Nie tylko podróżuje po całym mieście, ale także zwraca na siebie uwagę i jest łatwa do zapamiętania. Komunikacja miejska to jeden z najpopularniejszych środków transportu w większości miast. Rozwiązanie, jakim jest oklejenie autobusu pozwala na dotarcie z reklamą do wielu tysięcy osób, które korzystają z komunikacji dzień w dzień.
Więcej o tym przeczytasz tutaj: Kampanie tranzytowe, czyli Twoja reklama w ruchu!
9ine z kampanią w centrum Warszawy 🎯
Najbardziej pożądana i najatrakcyjniejsza lokalizacja oraz przyciągający wzrok format. Czy może być lepiej? 🙂 Marka 9ine postawiła w tym miesiącu na innowacyjne telebimy LED, które w ostatnim czasie zrobiły prawdziwą rewolucję w branży reklamy zewnętrznej.
Dlaczego reklama DOOH to dobry pomysł?
Dynamiczny przekaz przyciąga uwagę i na dłużej zostaje w pamięci! Ten typ reklamy zdecydowanie wyróżnia się wśród innych – statycznych form reklamowych, co daje jej przewagę już przy pierwszej sekundzie kontaktu z odbiorcą.
Więcej o tym przeczytasz tutaj: Jakie korzyści posiadają cyfrowe reklamy outdoorowe?
Jak tam Twoja forma? Bo Well Fitness stawia na outdoor – i robi to fenomenalnie! 💪
Postanowienia noworoczne nakłaniają miliony Polaków do skorzystania z usług siłowni, a siłownie chętnie wykorzystują ten czas zwiększonego zainteresowania do organizacji skutecznej kampanii reklamowej. W styczniu w outdoorze królował Well Fitness. Firma pojawiła się aż na 46 precyzyjnie wyselekcjonowanych nośnikach zapewniających maksymalną skuteczność kampanii. Przekazy marki mogliśmy znaleźć na billboardach, jak i citylightach, słupach, backlightach oraz miniboardach, gdzie Well Fitness zachęcał do skorzystania ze specjalnej promocji na karnet 🙂
Twoja kampania szyta na miarę ze ZnajdźReklamę.pl
W ZnajdźReklamę.pl zapewniamy doradztwo oraz pełne zaangażowanie na każdym etapie realizacji. Od stworzenia reklamy, poprzez jej wydruk i montaż, aż po raportowanie efektów — jesteśmy tu dla Ciebie i Twoich wyników. Od wielokolorowych kompozycji do stonowanych i minimalistycznych kreacji – od Ciebie zależy, jakie barwy znajdą się na Twojej reklamie zewnętrznej. Skontaktuj się z nami, a pomożemy doradzimy Ci w zakresie reklamy offline, jak i online!