Nowy rok w OOH. Jakie branże zaczynają rok od kampanii outdoorowej?

Nowy rok w OOH. Jakie branże zaczynają rok od kampanii outdoorowej?

Robiliśmy już zestawienie o tym, jakie branże reklamują się latem. Pisaliśmy także o 5 branżach, które reklamują się na wiosnę. Czas na noworoczne kampanie! Początek roku, po szale wyborczym oraz świątecznym zakupoholizmie, otwiera nowe okno możliwości dla firm pragnących przyciągnąć uwagę swoich Klientów. To właśnie teraz odbiorcy są bardziej skłonni do większych zmian, podjęcia nowych wyzwań i realizacji noworocznych postanowień. Kto wychodzi w tym czasie do nich ze swoją reklamą? Sprawdź!

Kampanie 1,5%

Przed nami najgorętszy okres dla fundacji, stowarzyszeń i organizacji pozarządowych. Wielkimi krokami zbliża się czas rozliczeń podatkowych, termin złożenia PIT-u oraz szansa na przekazanie 1,5% swojego podatku na wybraną organizację. Zastanawiasz się, którą wybrać? Rozejrzyj się w outdoorze! Już niedługo w przestrzeni publicznej na nośnikach zewnętrznych zobaczymy mnóstwo kampanii procentowych. Czasami zapominamy o możliwości przekazania 1,5%. Jednak mijając nośniki reklamowe w trakcie podróży do pracy, sklepów czy innych punktów w mieście, nie musimy się o tę kwestię martwić. Precyzyjnie zlokalizowane nośniki szybko nam o tym przypomną 🙂 Wykorzystanie billboardów, jak również innych nośników zewnętrznych w kampaniach procentowych zapewnia wysoką widoczność oraz dotarcie do szerokiej i zróżnicowanej grupy odbiorców. Przekazy przypominają odbiorcom o zbliżającym się okresie rozliczeń, zwiększają świadomość na temat organizacji, a umieszczone na nośnikach numery KRS sprawnie ułatwiają potencjalnym darczyńcom odnalezienie danej instytucji i bezproblemowe przekazanie 1,5%.

Zobacz, jakie kampanie zrealizowane z pomocą ZnajdźReklamę.pl pojawiły się w outdoorze w 2023 roku: Kampanie 1,5% na nośnikach zewnętrznych? Naturalnie!

Sprawdź naszą kampanię społeczną: Kampania ZnajdźReklamę.pl „Zwierzę to nie prezent”. Jak wykorzystać outdoor w słusznej sprawie?

Kampanie klubów fitness

Nowy rok, nowy Ty! Postanowienia noworoczne nakłaniają miliony Polaków do skorzystania z usług siłowni, a siłownie chętnie wykorzystują ten czas zwiększonego zainteresowania do organizacji skutecznej kampanii reklamowej. Już na koniec roku siłownie uderzają w outdoor, żeby z odpowiednim wyprzedzeniem poinformować o swojej obecności potencjalnych klientów.

Zobacz przykłady reklam klubów fitness w OOH: Jak siłownie reklamują się na reklamach outdoorowych?

Rekrutacje czas start!

Według analiz najwięcej ofert pracy pojawia się właśnie na początku roku w miesiącach styczeń-marzec. Wraz z napływem nowych ofert pracy w outdoorze pojawią się także kreatywne kampanie rekrutacyjne od firm zachęcających do rozwinięcia kariery, zmiany posady lub rozpoczęcia nowej ścieżki zawodowej. Noworoczna aura im w tym pomaga. Wiele osób w nowym roku decyduje się na zmiany w swoim życiu nie tylko prywatnym, ale także zawodowym. Jaki jest tego efekt? Więcej kandydatów skłonnych do udziału w rekrutacji zauważonej w outdoorze 🙂

Więcej o kampaniach rekrutacyjnych w outdoorze przeczytasz tutaj: Rekrutujesz? Poznaj możliwości kampanii outdoorowej!

Handel

Handel to branża, która praktycznie przez cały rok się nie zatrzymuje. Nawet po świątecznym szaleństwie w outdoorze znajdziemy wiele kampanii z sektora handlowego. Po okresie intensywnych zakupów w okresie świątecznym, konsumenci często nadal poszukują atrakcyjnych ofert, także tych związanych z realizacją postanowień noworocznych dotyczących poprawy zdrowia, aktywności fizycznej oraz zmianami w stylu życiu. Branża handlowa wykorzystuje tę okazję na zaprezentowanie produktów pomagających w realizacji postanowień. Nowy rok oznacza także nowy sezon handlowy, nowe kolekcje odzieży, produktów oraz nowe trendy, które prezentowane na nośnikach zewnętrznych pozwalają na zwrócenie uwagi konsumentów i pobudzenie ich zainteresowania.

Twoja kampania szyta na miarę ze ZnajdźReklamę.pl

ZnajdźReklamę.pl zapewniamy doradztwo oraz pełne zaangażowanie na każdym etapie realizacji. Od stworzenia reklamy, poprzez jej wydruk i montaż, aż po raportowanie efektów — jesteśmy tu dla Ciebie i Twoich wyników. Od wielokolorowych kompozycji do stonowanych i minimalistycznych kreacji – od Ciebie zależy, jakie barwy znajdą się na Twojej reklamie zewnętrznejSkontaktuj się z nami, a pomożemy doradzimy Ci w zakresie reklamy offline, jak i online!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.