Wakacyjne kampanie reklamowe OOH – jakie branże reklamują się latem?

Wakacyjne kampanie reklamowe OOH – jakie branże reklamują się latem?

Dla wielu branż lato to idealny sezon ma promocję swoich produktów czy usług. Częściej wychodzimy na zewnętrz przyciągnięci przez ciepłe temperatury oraz promienie słońca i tym samym stajemy się odbiorcami dużej liczby reklam, które w tym okresie przeżywają prawdziwe boom. Zastanawiasz się, które firmy najlepiej wykorzystują ten „gorący” okres na rynku reklamy zewnętrznej? Sprawdź! 🙂

Zobacz, jakie branże i produkty najczęściej promowane są latem 🙂

Klimatyzacja

Gdy za oknem 30 stopni – nie sposób nie marzyć o klimatyzacji, bo nie ma to jak w domu – w którym powiewa orzeźwiającym chłodem. 🙂
A gdy wysokie temperatury nie dają nam żyć z pomocą przychodzi klimatyzacja od Panasonic Heating & Cooling Solutions Europe, natomiast gdy dobrego miejsca na reklamę brak z idealnymi formatami przychodzimy my 🙂 W kampanii Panasonic zorganizowanej z pomocą ZnajdźReklamę.pl idealnym miejscem okazały się autobusy. W końcu reklamy na pojazdach pozwalają na skuteczne dotarcie ze swoim przekazem w każdy zakątek miasta – do tysięcy osób podróżujących komunikacją miejską i nie tylko 🙂

Reklamy Panasonic Heating & Cooling Solutions Europez hasłem „Home, cool home” podróżują przez cały lipiec po ulicach Gdańska, Poznania, Krakowa, Warszawy i Wrocławia i udowadniają, że da się pokonać upał 🙂

Reklamy na pojazdach docierają tam, gdzie uchwała krajobrazowa ograniczyła możliwości promocji, tam, gdzie innych formatów brak, a nawet mogą trafić tuż pod drzwi Twojej konkurencji. Autobusy miejskie spotkasz zarówno w centrum miasta, jak również na obrzeżach – a razem z nimi Twoją reklamę!

Catering pudełkowy

Kto ma czas na przygotowanie posiłków, gdy ciepła pogoda wzywa do wyjścia na zewnętrz? Królujące wiosną cateringi pudełkowe są z nami również latem – w końcu o formę warto dbać cały rok 🙂

Kampania Diety od Brokuła zorganizowana z pomocą ZnajdźReklamę.pl przez cały lipiec jeździ tramwajami po Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu, przyciąga uwagę przy drogach szybkiego ruchu – i skutecznie dociera z przekazem do swoich odbiorców. Bo mając tylko kilka sekund skupienia swojego odbiorcy – taka „prosta” reklama sprawdza się najlepiej 🙂

Znasz zasadę 3 sekund?
To właśnie tyle czasu powinno zająć odbiorcom pochłonięcie najważniejszych informacji zamieszczonych na billboardzie. Mniej znaczy więcej! Zwróć uwagę, aby na przygotowanym projekcie znajdowało się nie więcej niż 5-7 słów. Masz tylko 3 sekundy skupienia odbiorcy – wykorzystaj to w pełni 🙂

Turystyka

Nigdy nie jest za późno na wakacyjne wojaże, zwłaszcza, że powodów do podróżowania może być wiele. British Airways, brytyjskie linie lotnicze kreatywnie odpowiadają na pytanie „Jaki jest Twój cel wizyty?”, które najczęściej słyszą podróżni lądujący w nowym miejscu. Marka stworzyła 500 indywidualnych realizacji, które podkreślały powody, dla których Brytyjczycy opuszczają swój kraj. Beznadziejna pogoda, chęć naprawy małżeństwa czy spróbowania pomidora, który naprawdę smakuje jak pomidor. Powodów jest wiele – a British Airways naprawdę postarali się, żeby zebrać je wszystkie w swojej kampanii. 🙂
Każda z 500 reklam była dostosowana do swojej lokalizacji, pory dnia, pogody i tego, co działo się w wiadomościach. 🙂

Kampania słusznie doczekała się Grand Prix na Festiwalu Kreatywności – Cannes Lions 2023. Zobacz inne kreacje outdoorowe, które także zostały wyróżnione w trakcie tegorocznej edycji: 5 najlepszych kampanii outdoorowych, Cannes Lions 2023 rozdane!

fot. www.adsoftheworld.com

Filmy i seriale

Branża rozrywkowa czerpie z wakacji tyle, ile się tylko da 🙂 W końcu to właśnie w sezonie wakacyjnym możemy spodziewać się wielu ciekawych premier filmowych i serialowych. Ostatni serial, który zwrócił na siebie uwagę w outdoorze to oczywiście premiera nowego sezonu Wiedźmina. I to właśnie z kreatywną instalacją w Warszawie Netflix promował premierę trzeciego sezonu serialu. W nocy reklama robiła wrażenie swoim neonowym oświetleniem, natomiast w dzień koń zainstalowany na dachu zdecydowanie przyciągał wzrok każdego.

Jeśli chodzi o filmy to najbardziej wyczekiwaną premierą tego roku okazał się zdecydowanie film Barbie, którego promocja w kreatywny sposób pojawiła się w outdoorze – praktycznie na każdym formacie reklamowym.

Chcesz zobaczyć, jak wyglądała promocja Barbie? Przeczytaj nasz wpis: Jak Barbie reklamowała się w outdoorze? Barbiemania w OOH!

fot. OOHToday.com

Twoja reklama w OOH!

Zastanawiałeś się kiedyś nad własną reklamą w outdoorze? Zarówno w lato, jak i w innych sezonach oferujemy dogodną lokalizację na Twoją kampanię! Posiadamy ponad 60 tysięcy nośników w całej Polsce. W naszym systemie możesz łatwo sprawdzić, gdzie, jakie nośniki reklamowe są dostępne i wybrać te, które Cię interesują! Nie masz jeszcze swojego idealnego miejsca? Nic nie szkodzi! Nasz wyspecjalizowany Team doradzi Ci, gdzie Twoja reklama zyska największe zasięgi! Skontaktuj się z nami i zobacz, co razem możemy osiągnąć 🙂

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.