Idealne miejsce na Twoją reklamę – przewodnik po wyborze nośnika outdoorowego

Idealne miejsce na Twoją reklamę – przewodnik po wyborze nośnika outdoorowego

Znalezienie odpowiedniego miejsca reklamowego może być naprawdę kłopotliwe. Czemu? Ponieważ w ten niezwykle złożony proces wchodzi wiele kluczowych czynników, które należy wziąć pod uwagę w trakcie planowania swojej kampanii. Bo jednak zanim przejdziemy do formalności takich jak, przejrzenie dostępnych nośników czy nawiązanie kontaktu z dostawcami – należy planowanie zacząć od małych kroków. Czym one są? Sprawdź!

Przeczytaj i dowiedz się, jak dotrzeć do swojego idealnego nośnika outdoorowego i wybrać najlepsze miejsca reklamowe, które zapewnią Ci maksymalną widoczność i skuteczność kampanii.

1.Zaczynamy od:

Zdefiniowania celu kampanii

Określenie celu stanowi fundament każdej skutecznej strategii marketingowej. Jest to niezwykle ważny krok, który będzie rzutował na każde kolejne Twoje działanie w zakresie planowania promocji. Na podstawie swojego celu zbudujesz całą kampanię reklamową! Chcesz zwiększyć sprzedaż, zbudować świadomość marki generować ruch na swojej stronie? Określ precyzyjny cel, który pozwoli na lepsze zrozumienie, jakie strategie i narzędzia należy wykorzystać, aby osiągnąć sukces.

2. Później przechodzimy do:

Zrozumienia swojej grupy docelowej

Ważnym krokiem w wyborze idealnego miejsca reklamowego jest pełne zrozumienie grupy docelowej – w tym ich preferencji i nawyków. Analiza danych demograficznych, znajomość zachowań potencjalnych Klientów, a także lokalizacji, w których najczęściej się poruszają, pozwala na określenie miejsc, w których reklama będzie najbardziej widoczna dla naszego targetu.

3. Następnie:

Określamy swój budżet na kampanie

Dokładnie sprecyzowany budżet pozwala na skuteczne zarządzenie kampanią i określenie możliwości finansowych, jakie możemy przeznaczyć na różnorodne działania reklamowe i promocyjne. O tym, jak poprawnie określić swój budżet przeczytasz w naszym wpisie: Jak określić budżet kampanii outdoorowej, żeby osiągnąć najlepsze efekty?

4. W międzyczasie możesz:

Poznać potencjał różnych formatów reklamowych

Reklama OOH to jeden z najbardziej zróżnicowanych kanałów promocyjnych. Rynek reklamy zewnętrznej obejmuje zarówno billboardy, jak i citylighty, a także murale, reklamy ma pojazdach i wiele innych! Każdy nośnik różni się od siebie ceną, wielkością, lokalizacją, osiąganym zasięgiem i możliwościami kreatywnego zastosowania Twojej kreacji. Jak zatem wybrać idealny? Poznaj zalety najpopularniejszych formatów reklamowych i wybierz ten, który najbardziej spełnia Twoje potrzeby.

Reklama na tramwajach – czyli Twoja kampania w całym mieście

Reklama na automatach Paczkomat®? MyEventeo robi to najlepiej!

Dlaczego warto zainwestować w reklamę wielkoformatową?

Kampanie tranzytowe – czyli Twoja reklama w ruchu!

Przeczytaj także nasz wpis na temat Czemu wybór idealnego formatu reklamy zewnętrznej ma znaczenie? i dowiesz się więcej ma temat różnych formatów reklamy!

5. I w końcu:

Przystępujemy do szukania najlepszego miejsca reklamowego

…idealnie dopasowanego do wcześniej określonych przez Ciebie potrzeb! Po dokładnym przeanalizowaniu Twoich wytycznych nasz doradca zaczyna wyszukiwać najlepsze dostępne nośniki outdoorowe, które zapewnią maksymalną skuteczność kampanii. W trakcie poszukiwań bierzemy pod uwagę Twoją grupę docelową i miejsca, w których najczęściej może ona się znajdować. Dzięki temu możemy w precyzyjny sposób wyselekcjonować miejsca najbardziej opłacalne dla Twojej kampanii i dotrzeć prosto do odbiorców, którzy będą najbardziej zainteresowani Twoim przekazem – i w tym promowanym produktem lub usługą. W naszym profesjonalnym systemie możemy określić punkty POI (Point of Interest), które mogą okazać się przydatne przy selekcji nośników znajdujących się w pobliżu obiektów, do których chcemy kierować grupę docelową.

Sprawdź: Jak kierować reklamę zewnętrzną do określonych grup docelowych? i dowiedz się czemu jest to niezwykle ważny element organizacji kampanii.

Chcesz zorganizować swoją skuteczną kampanię reklamową?

Organizacja skutecznej kampanii outdoorowej może stanowić niemałe wyzwanie. Na szczęście mamy ich za sobą już ponad 2000 – i dobrze znamy się na rzeczy 🙂 Dzięki naszemu 10-letniemu doświadczeniu na rynku OOH poznaliśmy każdą stronę outdooru w Polsce. Mamy ponad 70 tysięcy nośników w ponad 900 miejscowościach – i wciąż się rozwijamy! Skontaktuj się z nami, a znajdziemy idealne miejsce na Twoją reklamę! W naszej ofercie sprawdzisz dokładnie, jakie powierzchnie reklamowe proponujemy w interesujących Cię lokalizacjach.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.