Jak kierować reklamę zewnętrzną do określonych grup docelowych?

Jak kierować reklamę zewnętrzną do określonych grup docelowych?

Targetowanie w przekazach reklamowych stało się kluczem do osiągnięcia jak najlepszych wyników. Niezależnie, czy to reklama online, czy w outdoorze – trafienie do swojego odbiorcy jest niezwykle ważnym elementem, który warto wziąć pod uwagę w czasie planowania swojej kampanii. Nieważne, czy chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, czy wypromować konkretny produkt lub usługę, odpowiednie zaplanowanie rozmieszczenia Twoich przekazów reklamowych może dostarczyć Ci świetne wyniki i wpłynąć na skuteczność reklamy. Zobacz, czemu targetowanie jest ważne i jak robimy to w ZnajdźReklamę.pl planując kampanie naszych Klientów!

Dlaczego targetowanie na rynku reklamy zewnętrznej ma znaczenie?

Dotarcie do idealnego odbiorcy ze swoim przekazem to podstawa! Oprócz zwiększania rozpoznawalności marki wśród szerokiej publiczności reklama zewnętrzna jest także świetnym narzędziem m.in. do pozyskiwania nowych Klientów, informowania swojej grupy o nowych produktach, usługach, czy promocjach.

Odpowiednie targetowanie reklamy zewnętrznej pozwala na bardziej opłacalne wykorzystanie budżetu przez trafienie prosto do odbiorców, którzy będą najbardziej zainteresowani Twoim przekazem – i w tym promowanym produktem lub usługą. Przekłada się to jednocześnie na większą efektywność reklamy, która umieszczona w odpowiednim miejscu przyciąga uwagę konkretnych Klientów, dla których ten przekaz był stworzony. Kierując reklamę do odpowiedniej grupy, jesteś w stanie poprawić wynik finansowy swojej kampanii – im bliżej zainteresowanej grupy będziesz, tym większą skuteczność osiągnie Twoja reklama 🙂

Jak kierować reklamę zewnętrzną do określonych grup docelowych?

Gdy targetowanie w reklamie online jest ułatwione ze względu na ilość danych, które zostawiamy w Internecie, kierowanie przekazu w reklamie zewnętrznej to bardziej złożony proces! Nie oznacza to jednak, że jest on niemożliwy lub nieskuteczny! Kierowanie reklamy zewnętrznej do określonej grupy docelowej za pomocą odpowiedniego zaplanowania rozmieszczenia nośników odbywa się przy uwzględnieniu kilku elementów.

Najczęściej główną rolę w prawidłowym planowaniu gra targetowanie na określone obszary geograficzne oraz selektywne umieszczanie reklam. W targetowaniu geograficznym uwzględnia się wybór miejsc reklamowych w danym mieście lub miejscowości, do których mieszkańców chce trafić firma. W selektywnym rozmieszczeniu zagłębiamy się dalej – a wybór miejsc polega na umieszczaniu reklam w lokalizacjach, w których prawdopodobnie będzie poruszać się określona grupa docelowa. Więcej o tym, jak kierować reklamę opowie nasz specjalista Oskar Kolmasiak – Lider doradców ds.reklamy zewnętrznej w ZnajdźReklamę.pl 🙂

Jak ZnajdźReklamę.pl kieruje reklamy zewnętrzne na określone grupy docelowe?

Well Fitness

Well Fitness w swojej kampanii wizerunkowej zorganizowanej ze ZnajdźReklamę.pl zachęcał do skorzystania z promocji na karnet na siłownię na początku 2023 roku. Kreacje z przekazem reklamowym marki pojawiły się w wielu miastach w Polsce – mogliśmy zobaczyć je w Bełchatowie, Łodzi, Wrocławiu, Jeleniej Górze, Czechowicach-Dziedzicach, Jastrzębiu-Zdrój, Katowicach i Raciborzu.

Well Fitness ze swoim przekazem pojawił się tam, gdzie znajdują się ich Klienci. Jako idealne nośniki do tej kampanii wybrano lokalizacje, które znajdowały się blisko klubów Well Fitness – tak, aby dotrzeć z przekazem do osób mieszkających w pobliżu siłowni. Wybór najbliższej lokalizacji klubu dla Klienta jest optymalnym i sensownym rozwiązaniem – w końcu mało kto lubi wybierać się na drugi koniec miasta na swoją siłownię 🙂

mPay

mPay pojawia się w tych samych miejscach, w których możemy spotkać ich grupę docelową – studentów! 🙂 Reklamy umieszczone na citylightach pojawiły się w Warszawie, a ich rozmieszczenie oczywiście nie było przypadkowe. Nośniki pojawiły się w pobliżu znanych uczelni w Warszawie – m.in. przy Politechnice Warszawskiej, WUM, SGH, SGGW 🙂

MyEventeo

MyEventeo także kieruje swój przekaz do studentów – przez wybór idealnej lokalizacji i odpowiedniego nośnika reklamowego! Otóż urządzenia Paczkomat, z których najczęściej korzystają młodzi ludzie, to był świetny wybór na naszą kampanię z MyEventeo. Wybrane przez nas nośniki były rozmieszczone w miejscach często odwiedzanych przez studentów, a cała kampania została zrealizowana właśnie w „mieście studentów” – Krakowie. Jako idealne miejsca wybraliśmy okolice m.in. Galerii Krakowskiej, uczelni krakowskich i Wawelu!

Więcej o naszej kampanii z MyEventeo przeczytasz tutaj: Reklama na automatach Paczkomat®? MyEventeo robi to najlepiej!

Twoja reklama ze ZnajdźReklamę.pl!

A Ty – szukasz idealnego miejsca na swoją reklamę? Pozwól, że Ci w tym pomożemy! W ofercie ZnajdźReklamę.pl oprócz paczkomatów znajdziesz także inne formaty reklamowe – od billboardów przez citylighty, aż po murale. Wybór należy do Ciebie – a jest w czym wybierać. W naszej bazie znajduje się ponad 65 tysięcy nośników rozmieszczonych po całej Polsce – od dużych miast do małych miejscowości. Skontaktuj się z nami i poznaj moc outdooru.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.