Digital out of home reklamą jutra – czym charakteryzują się digitalowe formy reklamy zewnętrznej?
Technologia uczestniczy praktycznie w każdej dziedzinie naszego życia. Wkroczyła również w świat reklam i nie chodzi tutaj o reklamę w […]
Niestandardowe formy reklamy zewnętrznej – murale reklamowe
Najczęstszymi nośnikami reklamowymi z jakim możemy się spotkać na ulicach naszych miast są billboardy czy citylighty. Wybór powierzchni reklamowych jest […]
Wykorzystanie billboardów w kampanii rekrutacyjnej.
W przestrzeni miejskiej coraz częściej można spotkać komunikaty reklamowe, które są bezpośrednio związane z rekrutacjami pracowników. W ostatnim czasie my […]
Jeden billboard na miesiąc. Czy jest to opłacalna inwestycja dla firmy?
Planowanie kampanii zewnętrznej w erze information overload nie jest łatwym zadaniem. Na co dzień stykamy się z masą informacji – […]
Google CSS, czyli alternatywa dla standardowej kampanii produktowej.
Możliwości prowadzenia działań reklamowych w obrębie Google są ogromne. Jedną z nich jest Google Shopping, czyli popularna porównywarka cen umożliwiająca […]
Badanie ścieżki użytkownika w przestrzeni miejskiej a planowanie kampanii OOH.
Użytkownicy aplikacji mobilnych każdego dnia dobrowolnie i anonimowo udostępniają setki informacji na swój temat. Z marketingowego punktu widzenia są to […]
CASE STUDY: Rebranding marki z branży gastronomicznej, czyli jak uratowaliśmy biznes naszego Klienta w pandemicznym kryzysie!
Krótko o Kliencie: Klient zgłosił się do nas zaraz po ogłoszeniu pierwszych obostrzeń związanych z epidemią koronawirusa. Dotychczas firma zajmowała […]
Badania widoczności w czasie rzeczywistym – przełom w reklamie OOH.
Pierwsze badania widowni nośników reklamowych były w branży outdoorowej prawdziwym przełomem. Odtąd dostawcy dysponują mniej lub bardziej dokładnymi danymi, które […]
Czego branża reklamowa nauczyła się dzięki pandemii koronawirusa?
Stwierdzenie, że pandemia koronawirusa mogła mieć pozytywny wpływ na cokolwiek, wydaje się nieco abstrakcyjne. Nie mniej warto jest we wszystkim […]
Kampanie SMS – Jak przeprowadzić kampanię by efektywnie wykorzystać nawet mały budżet reklamowy.
Komunikacja SMS-owa to doskonała możliwość, aby w zwięzły sposób przekazać potencjalnym klientom informacje o promocjach, rabatach czy gratisach jakie oferuje […]
Graffiti jako sztuka marketingu
Jak sprawić by graffiti stało się atrakcyjnym wizualnie i nieszablonowym przekazem marketingowym? Stworzenie kreatywnego i ciekawego projektu outdoor, który zainteresuje […]
Pozycjonowanie lokalne – o czym pamiętać, przy lokalnej promocji swojego biznesu?
Czy Twój biznes jest właściwie wyeksponowany i widoczny dla Twoich potencjalnych klientów? Lokalna promocja to ważna kwestia, której nie może […]
Reklama w czasie pandemii — jak obniżyć koszta w trakcie kryzysu, a z czego nie warto rezygnować?
Czasy kryzysu gospodarczego to zawsze okres trudny dla przedsiębiorców wielu branż. Gdy większość rynków przeżywa stagnację lub nawet załamanie, wiele […]