+48 22 101 58 50 Otrzymaj bezpłatną wycenę

Blog ZnajdźReklamę.pl

Najnowsze wiadomości i ciekawostki ze świata reklamy, dowiedz się więcej i poznaj moc reklamy!

Zapisz się na newsletter
Digital out of home reklamą jutra – czym charakteryzują się digitalowe formy reklamy zewnętrznej?

Digital out of home reklamą jutra – czym charakteryzują się digitalowe formy reklamy zewnętrznej?

Technologia uczestniczy praktycznie w każdej dziedzinie naszego życia. Wkroczyła również w świat reklam i nie chodzi tutaj o reklamę w […]

Niestandardowe formy reklamy zewnętrznej – murale reklamowe

Niestandardowe formy reklamy zewnętrznej – murale reklamowe

Najczęstszymi nośnikami reklamowymi z jakim możemy się spotkać na ulicach naszych miast są billboardy czy citylighty. Wybór powierzchni reklamowych jest […]

Wykorzystanie billboardów w kampanii rekrutacyjnej.

Wykorzystanie billboardów w kampanii rekrutacyjnej.

W przestrzeni miejskiej coraz częściej można spotkać komunikaty reklamowe, które są bezpośrednio związane z rekrutacjami pracowników. W ostatnim czasie my […]

Jeden billboard na miesiąc. Czy jest to opłacalna inwestycja dla firmy?

Jeden billboard na miesiąc. Czy jest to opłacalna inwestycja dla firmy?

Planowanie kampanii zewnętrznej w erze information overload nie jest łatwym zadaniem. Na co dzień stykamy się z masą informacji – […]

Google CSS, czyli alternatywa dla standardowej kampanii produktowej.

Google CSS, czyli alternatywa dla standardowej kampanii produktowej.

Możliwości prowadzenia działań reklamowych w obrębie Google są ogromne. Jedną z nich jest Google Shopping, czyli popularna porównywarka cen umożliwiająca […]

Badanie ścieżki użytkownika w przestrzeni miejskiej a planowanie kampanii OOH.

Badanie ścieżki użytkownika w przestrzeni miejskiej a planowanie kampanii OOH.

Użytkownicy aplikacji mobilnych każdego dnia dobrowolnie i anonimowo udostępniają setki informacji na swój temat. Z marketingowego punktu widzenia są to […]

CASE STUDY: Rebranding marki z branży gastronomicznej, czyli jak uratowaliśmy biznes naszego Klienta w pandemicznym kryzysie!

CASE STUDY: Rebranding marki z branży gastronomicznej, czyli jak uratowaliśmy biznes naszego Klienta w pandemicznym kryzysie!

Krótko o Kliencie: Klient zgłosił się do nas zaraz po ogłoszeniu pierwszych obostrzeń związanych z epidemią koronawirusa. Dotychczas firma zajmowała […]

29 mar 2021 Case study
Badania widoczności w czasie rzeczywistym – przełom w reklamie OOH.

Badania widoczności w czasie rzeczywistym – przełom w reklamie OOH.

Pierwsze badania widowni nośników reklamowych były w branży outdoorowej prawdziwym przełomem. Odtąd dostawcy dysponują mniej lub bardziej dokładnymi danymi, które […]

Czego branża reklamowa nauczyła się dzięki pandemii koronawirusa?

Czego branża reklamowa nauczyła się dzięki pandemii koronawirusa?

Stwierdzenie, że pandemia koronawirusa mogła mieć pozytywny wpływ na cokolwiek, wydaje się nieco abstrakcyjne. Nie mniej warto jest we wszystkim […]

Kampanie SMS – Jak przeprowadzić kampanię by efektywnie wykorzystać nawet mały budżet reklamowy.

Kampanie SMS – Jak przeprowadzić kampanię by efektywnie wykorzystać nawet mały budżet reklamowy.

Komunikacja SMS-owa to doskonała możliwość, aby w zwięzły sposób przekazać potencjalnym klientom informacje o promocjach, rabatach czy gratisach jakie oferuje […]

Graffiti jako sztuka marketingu

Graffiti jako sztuka marketingu

Jak sprawić by graffiti stało się atrakcyjnym wizualnie i nieszablonowym przekazem marketingowym? Stworzenie kreatywnego i ciekawego projektu outdoor, który zainteresuje […]

Pozycjonowanie lokalne – o czym pamiętać, przy lokalnej promocji swojego biznesu?

Pozycjonowanie lokalne – o czym pamiętać, przy lokalnej promocji swojego biznesu?

Czy Twój biznes jest właściwie wyeksponowany i widoczny dla Twoich potencjalnych klientów? Lokalna promocja to ważna kwestia, której nie może […]

Reklama w czasie pandemii — jak obniżyć koszta w trakcie kryzysu, a z czego nie warto rezygnować?

Reklama w czasie pandemii — jak obniżyć koszta w trakcie kryzysu, a z czego nie warto rezygnować?

Czasy kryzysu gospodarczego to zawsze okres trudny dla przedsiębiorców wielu branż. Gdy większość rynków przeżywa stagnację lub nawet załamanie, wiele […]