Reklama w internecie – czym jest Google Ads i jak je wykorzystać?
Google Ads(do 2018 roku Google AdWords) to najpopularniejszy system reklamy internetowej, zapewniający promocję w formie wyróżnienia linków sponsorowanych, reklam tekstowych […]
Nowa era w reklamie zewnętrznej, czyli dlaczego przybywa citylight’ów i jak je wykorzystać?
Citylight to nośnik nowoczesnej reklamy zewnętrznej, który z roku na rok zyskuje znaczenie w kampaniach promocyjnych dużych i średnich firm. […]
Jak wykorzystać outdoor w rekrutacjach?
Poza najpopularniejszym dotychczas sposobem na rekrutacje pracowników – ogłoszeniem w Internecie, coraz większą popularnością i jednocześnie wysoką skutecznością cieszy się […]
Lokalizacja klasy premium dla reklamy zewnętrznej – kampania w metrze warszawskim
Każdego dnia do wagonów warszawskiego metra wsiada około 800 tys. osób. To ogromna ilość potencjalnych klientów, do których warto kierować […]
AdWalk, czyli czas na erę cyfrową w reklamie zewnętrznej.
W 2017 roku rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej wzrósł o 18 procent, co wpisuje się w trend obserwowany już od kilku […]
ZnajdźReklamę.pl – rozwój działalności od początków przedsiębiorstwa
ZnajdźReklamę.pl zostało założone przez dwóch Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Pomysł na firmę powstał na zajęciach z przedmiotu : E-biznes. […]
Billboard – efektywna forma reklamy outdoorowej
Billboard to forma reklamy typu outdoor, która w ciągu ostatnich kilkunastu lat stała się niezwykle popularna. Jest to tablica reklamowa, […]
7 sekund – oto przepis na uwagę przechodniów
Sama lokalizacja reklamy outdoorowej nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Na efekt kampanii marketingowej składa się również projekt i przesłanie plakatu. Kluczem […]
Zalety korzystania z reklamy zewnętrznej
Reklama zewnętrzna niektórym osobom może kojarzyć się z mało nowoczesnym rozwiązaniem marketingowym. Zapominają one jednak o tym, że od lat […]
Bezpieczeństwo przy stawianiu tablic reklamowych
Reklama zewnętrzna jest wyjątkowo skuteczną formą marketingowego przekazu. Warto jednak wiedzieć, że od technicznej kwestii wymaga o wiele więcej przygotowań […]
Historia billboardów na świecie
Obecność billboardów, czyli wielkoformatowych reklam zewnętrznych, już nikogo nie szokuje. Wydawać by się mogło, że od zawsze były w pobliżu, […]
Jak wybierać billboardy, aby kampania była skuteczna i efektywna?
Jak wybierać billboardy? Wykonanie i przeprowadzenie skutecznej kampanii billboardowej wiąże się z dokładnym zaplanowaniem i przemyśleniem kilku istotnych kwestii jeszcze […]
Wypoczynek majówkowy, czyli dobra okazja do nabycia nowych Klientów
„Majówkowy wypoczynek” zbliża się wielkimi krokami. Większość wyjeżdżających posiada już zapewne wakacyjne plany, a część z nich może przedłużyła […]