Microsoft Advertising – dlaczego warto reklamować się w Bing
Na rynku przepełnionym reklamami w wyszukiwarce Google pojawił się istotny konkurent – Microsoft Advertising, wcześniej znany jako Bing Ads. Jego […]
Jak branża e-commerce reklamuje się w outdoorze?
Sprzedaż w e-commerce gwałtownie wzrasta – według raportu amerykańskiego Biura Statystyki Pracy sprzedaż internetowa wzrosła o 83% tylko w 2020 […]
Formaty reklamy Social Media Ads
Jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych kanałów dotarcia do klientów stał się Internet, a przede wszystkim – media społecznościowe. W badaniu […]
Digital i outdoor – czemu marki łączą media w reklamie
Zastanawiasz się, czy warto zintegrować działania digitalowe z outdoorowymi w swojej kampanii marketingowej? To świetnie – bo warto! Zwiększ zasięg […]
Reklamy Google Ads – Google Discovery Ads
Spersonalizowane reklamy są już standardem. Google wie jak dotrzeć do potencjalnego Klienta i jak zachęcić go do działania! Wykorzystuje do […]
Netflix i kampania outdoorowa Resident Evil
Możemy z pewnością powiedzieć – Netflix jest ekspertem w kreatywnej reklamie outdoorowej! Kampanie przygotowane na potrzeby promocji produkcji serwisu zapierają […]
Czy Real-Time Marketing jest możliwy w outdoorze?
Real-time marketing był znany od wielu lat, jednak dopiero rozwój Internetu, rosnąca popularność i zasięg mediów społecznościowych wpłynęły na dynamiczny […]
Reklamy aktywowane pogodą!
Kreatywne wykorzystanie reklamy outdoorowej jest nieograniczone! W celu urozmaicenia kampanii outdoorowej możemy wykorzystać… właśnie outdoor! Cień, krajobraz miejski, a nawet […]
Dlaczego warto zainwestować w reklamę zewnętrzną?
Można powiedzieć kolokwialnie, że reklamy zewnętrzne są stare jak świat – i uznawane za te „tradycyjne” formy reklamy. Wrzucamy je […]
TikTok Ads – jaki potencjał reklamowy kryje się w aplikacji?
Przeglądając najnowsze dane nie sposób ominąć aplikacji, która bardzo szybko zrobiła furorę wśród użytkowników! Mówimy tu oczywiście o TikToku! Wcześniej […]
Ożywione billboardy – czyli anamorficzne kreacje DOOH
Animacja 3D w połączeniu z z wykorzystaniem techniki anamorfozy tworzy niesamowite billboardy, które wydają się być rzeczywiste! Stworzone kreacje wyglądają […]
Reklama na LinkedIn – LinkedIn Ads w pigułce
Zastanawiasz się, czy reklama na LinkedIn jest dla Ciebie? Według raportu firmy Hootsuite „Digital 2022” liczba użytkowników LinkedIn w Polsce […]
Reklama w metrze – czy warto?
Każdego dnia setki tysięcy pasażerów wsiada i wysiada z pociągów warszawskiego metra – te liczby oscylują w okolicy 800 tysięcy […]