Ożywione billboardy – czyli anamorficzne kreacje DOOH

Ożywione billboardy – czyli anamorficzne kreacje DOOH

Animacja 3D w połączeniu z z wykorzystaniem techniki anamorfozy tworzy niesamowite billboardy, które wydają się być rzeczywiste! Stworzone kreacje wyglądają jakby miały zaraz wyskoczyć z nośnika. Ten innowacyjny rodzaj reklamy osiąga iluzję, której nie da się uzyskać w tradycyjnych reklamach! Ta nowa technologia oferuje wyjątkową i przyciągającą wzrok promocję – która wywołuje szum i wzbudza zainteresowanie wśród odbiorców – zarówno przechodniów, jak również użytkowników mediów społecznościowych!

A wszystko zaczęło się od fali – pierwsza na świecie anamorficzna reklama DOOH

Pierwsza na świecie anamorficzna reklama DOOH pojawiła się w lipcu 2020 roku. Wyświetlasz zbudowany z 31 tysięcy modułów LED przedstawiał hiperrealistyczną komputerową symulacje fali. Reklama została stworzona przez firmę d’strict i przyciągała uwagę przechodniów w Seulu w Korei Południowej.

Po spektakularnej fali przyszedł czas na wieloryba! Kolejną imponującą kreacją firmy d’strict była symulacja wieloryba umieszczona na słynnym Times Square. Wizualny spektakl wyświetlany był w lipcu 2021 i urozmaicał przestrzeń miejską dla mieszkańców oraz turystów w Nowym Jorku.

Hyundai w 3D

Marka Hyundai połączyła świat cyfrowy i fizyczny w skuteczną promocję! Wykorzystanie kreatywnej reklamy 3D do promowania nowego produktu – samochodu Hyundai Venue było strzałem w dziesiątkę. 4-minutowa pętla przedstawia wizualizacje samochodu oraz podkreśla kilka najważniejszych funkcji nowego SUV-a. Wybranie tak innowacyjnej formy reklamy ma zachęcać do odwiedzenia instalacji, a także do podjęcia tematu na jej temat w mediach społecznościowych.

Billboard, który miauczy 😉

 

Ta przyciągająca wzrok kreatywna iluzja uraczyła odbiorców niezwykle słodką i ogromną animacją kota! Kotek umieszczony na zakrzywionym ekranie śpi, bawi się, a także przygląda przechodniom! Hiperrealistyczna kreacja pojawiła się obok najbardziej ruchliwej stacji kolejowej na świecie – stacji Shinjuku w Tokio w Japonii. Przyznajemy – możemy częściej widzieć tak słodkie reklamy!

Innowacyjny billboard w branży rozrywkowej

Iluzja promująca najnowszą produkcję „The Wheel of Time” pojawiła się na londyńskim Piccadilly Circus. Połączenie innowacyjnych technologii ze starymi zasadami iluzji anamorficznej stworzyło niesamowitą kreację, która wygląda dobrze nawet na nagraniu! To był pierwszy raz, gdy branża filmowa wykorzystała technikę anamorfozy w promocji swojej produkcji i jak widać – zrobili to bardzo dobrze!

Twoja cyfrowa reklama ze ZnajdźReklamę.pl!

W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz nowoczesne, ciekawe, a do tego bardzo efektywne formy reklamy, które dostosowane są do współczesnego odbiorcy! Zapewniamy doradztwo oraz pełne zaangażowanie na każdym etapie realizacji. Od stworzenia reklamy, aż po raportowanie efektów — jesteśmy tu dla Ciebie i Twoich wyników. Skontaktuj się z nami, a pomożemy i doradzimy Ci w zakresie Twojej reklamy!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.