OOH ma moc-sprzeciw wobec wojny w Ukrainie

OOH ma moc-sprzeciw wobec wojny w Ukrainie

OOH ma moc! Ostatnio często to powtarzamy. Wiemy doskonale, jaką siłę ma przekaz out-of-home – w końcu pracujemy w tej branży od 10 lat, a na koncie mamy tysiące kampanii. Aktualnie jednak nośniki reklamowe wykorzystywane są inaczej niż do reklamowania produktów. Są niezwykle imponującą formą sprzeciwu wobec wojny w Ukrainie. Coraz więcej firm, ale i osób prywatnie wykorzystuje tę formę, by wesprzeć Ukraińców, przekazać światu wiadomość, zwrócić oczy planety, na to co się dzieje u naszych wschodnich przyjaciół.

Yoko Ono i powrót protestu sprzed lat

Yoko Ono – aktywistka, artystka i żona Johna Lenonna ponad 50 lat po słynnym proteście tej pary przeciwko wojnie w Wietnamie, powróciła z poruszającą kampanią, mającą na celu zwrócenie uwagi na to, co dzieje się w Ukrainie.

W największych miastach na całym świecie – od Nowego Jorku, przez Londyn, po Tokio – codziennie o godzinie 20:22 na telebimach wyświetla się hasło „Imagine Peace”, nawiązujące do legendarnego utworu Imagine.

Robi wrażenie, prawda?

fot. www.collater.al

Kreacje z Polski – sprzeciw wobec wojny

Mieliśmy okazję przygotować dla jednego z naszych klientów niezwykłych rozmiarów siatkę reklamową z mocnym przekazem. Ten manifest wobec wojny odbił się szerokim echem wśród mediów z całej Polski!

Tę kreację zobaczyć można w Warszawie, na Alei Krakowskiej. Miejsce, rozmiar, przekaz – całość robi ogromne wrażenie i na pewno nie da się tej kreacji pominąć.

Słowa, które mają moc!

I w ZnajdźReklamę.pl nie chcieliśmy zostać obojętni wobec tego, co się dzieje na świecie. „Rosyjski okręcie wojenny…” Te słowa stały się symbolem wojny, która toczy się u naszych wschodnich przyjaciół. Słowa mają wielką moc – niesamowite jest to, jak potrafią dodać skrzydeł i niezwykle podnieść na duchu. Chcieliśmy więc z tej mocy skorzystać! Oprócz wsparcia doraźnego pomagamy tym, na czym znamy się najlepiej – billboardami! Wiemy, że czasem mały drobiazg, który wywoła choć cień uśmiechu i nadziei jest szalenie ważny – szczególnie w tak tragicznej sytuacji. Nasze billboardy można zobaczyć na ponad 60 nośnikach, w 20 miastach Polski, w tym przy granicy z Ukrainą! Mamy nadzieję, że podniosą na duchu choć kilka osób!

Harry Potter vs. Voldemort

Po wybuchu wojny, w Poznaniu, przy ul. Hetmańskiej mogliśmy oglądać mural stworzony przez ulicznego artystę KAWU – przedstawiający Władimira Putina w roli Voldemorta. Celowo piszemy w czasie przeszłym – b jeśli dotychczas nie udało Wam się zobaczyć tego dzieła na żywo – nie będziecie już mieć tej okazji! Artysta KAWU sam zamalował swoje dzieło, a na jego miejscu namalował postać Prezydenta Wołodymyra Zełenskiego przedstawionego w roli Harrego Pottera. Czy to zamalowanie „zła” „dobrem” może być jeszcze bardziej wymowne?

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.