Nieszablonowe formaty reklamowe. Jak kreatywnie reklamować się w outdoorze?

Nieszablonowe formaty reklamowe. Jak kreatywnie reklamować się w outdoorze?

Jak dotrzeć do klientów w niestandardowy sposób? OOH oferuje rozmaite możliwości promocyjne wykraczające poza tradycyjne formaty reklamowe. Bo reklama outdoorowa to nie tylko billboardy i citylighty. Na tym rynku znajdziesz różnorodne nośniki reklamowe, które nie tylko zaskoczą, ale także efektywnie dotrą do różnych grup docelowych. Co więcej, po wprowadzeniu ograniczeń w największych polskich miastach w ramach uchwał krajobrazowych, to właśnie wiele niestandardowych nośników stało się ciekawą alternatywą dla tradycyjnych nośników reklamowych, których wykorzystanie zostało wykluczone lub ograniczone bliżej centrum miasta.

Chcesz się promować inaczej niż wszyscy? Zobacz, jakie jeszcze nośniki kryją się w ofercie ZnajdźReklamę.pl:

Paczkomat®: Reklama wśród przesyłek

Urządzenia Paczkomat® – widzimy je wszędzie, zawsze są blisko i są świetnym „magazynem” naszych paczek. Jednak czy wiesz, że to nie jedyne zalety tych urządzeń? Ten mały system skrytek pocztowych umieszczony w strategicznych miejscach, najczęściej o większym zagęszczeniu ludności może także stać się nośnikiem Twojej skutecznej reklamy! A wybór jest ogromny – w Polsce istnieje ponad 20 tysięcy automatów Paczkomat®.

Automaty Paczkomat to świetne przejście ze świata online do offline. Mimo że Klienci tych urządzeń poruszają się najczęściej po Internecie i zamawiają produkty ze sklepów e-commerce – to paczki muszą do nich jakoś dotrzeć. Z pomocą przychodzą im właśnie automaty, które cieszą się ogromną popularnością już od samego początku swojego istnienia. Według najnowszych badań Kantar, aż 94% kupujących online wybiera automaty Paczkomat jako formę dostawy i aż 82% sprzedających korzysta z nich jako formę wysyłki. Jest to niezwykle popularne urządzenie, które skutecznie dostarcza nam ogromny zasięg i dotarcie do atrakcyjnej grupy docelowej – osób, które chętnie kupują online!

Areny sportowe: Reklama, obok której nie da się przejść obojętnie

Areny stanowią centralne punkty w mieście, przyciągając wzrok i zainteresowanie tysięcy osób. Obecność tego obiektu w krajobrazie miejskim czyni je istotnym punktem zainteresowania każdego. Bez względu na to, czy są to pasjonaci sportu wyczekujący na swój sportowy event, czy osoby udające się na koncerty, mieszkańcy miasta czy turyści – na arenę zerkają wszyscy. Bo po prostu obok areny nie da się przejść obojętnie. Te monumentalne budynki stają się także miejscem dla wielu kreatywnych kampanii outdoorowych, które wykorzystują tą atrakcyjną przestrzeń do przekazywania treści reklamowych. Ogromny format, nietypowy kształt w połączeniu z dynamicznym ekranem LED tworzą jedyne w swoim rodzaju miejsce na reklamę.

Elektrostacje: Energia dla Twojej reklamy

Czy wiesz, że nawet ładowarki mogą zamienić się w skuteczną sieć Twoich reklam outdooorowych? Elektrostacje, znane także jako stacje ładowania elektrycznych samochodów coraz częściej widoczne w polskich miastach, otwierają nowe możliwości dla firm. Te nieszablonowr i innowacyjne nośniki reklamowane zawierające duże ekrany LED umożliwiają wyświetlanie dynamicznych reklam. Rozmieszczone w topowych lokalizacjach – na parkingach przy galeriach i parkach handlowych, klubach sportowych czy hotelach trafiają do atrakcyjnej grupy docelowej.

Murale: Twoja reklama na budynkach

fot. blog.goldensubmarine.com

Mural ostatnimi czasy stał się wręcz nieodłącznym elementem urozmaicającym krajobraz polskiej przestrzeni miejskiej. Dzięki muralom szare mury i gmachy budynków oraz pustostanów mogą zamienić się w prawdziwe dzieło sztuki. Potencjał murali dostrzegły i doceniły także firmy, które coraz częściej wykorzystują tę formę reklamy w swojej promocji. Połączenie aspektu artystycznego i marketingowego dało idealne rozwiązanie na kreatywną reklamę, od której po prostu nie da się oderwać wzroku – która także może być eko!

Murale przykuwają wzrok i uwagę, tworzą autentyczną ciekawość w świadomości ich odbiorców i do tego po prostu pięknie wyglądają. Umiejętność przyciągnięcia uwagi odbiorcy to mocna strona murali reklamowych, która może także przełożyć się na wzrost zainteresowania marką. Jest to nietypowa forma reklamy, która może również obrać charakter lokalny urozmaicając przestrzeń miejską. Jak? Przez stworzenie niesamowitych malunków o tematyce regionalnej na gmachach budynków, czy pustostanach! W krajobrazie miejskim odpowiednio zaprojektowany mural reklamowy może zaspokajać potrzebę obcowania z pięknem, zakrywając puste mury budynków i tym samym przyciągając uwagę swoją estetyką.

Mural, który jest EKO? Oczywiście! EKOmurale tworzone są ze specjalnej farby, która pochłania drobinki zanieczyszczenia z powietrza. Brzmi jak sytuacja win-win! Twój mural nie tylko przyciągnie uwagę, ale także pokaże Twoją troskę o środowisko i podkreśli proekologiczność Twoich działań.

Twoja kampania szyta na miarę ze ZnajdźReklamę.pl

ZnajdźReklamę.pl zapewniamy doradztwo oraz pełne zaangażowanie na każdym etapie realizacji. Od stworzenia reklamy, poprzez jej wydruk i montaż, aż po raportowanie efektów — jesteśmy tu dla Ciebie i Twoich wyników. Od wielokolorowych kompozycji do stonowanych i minimalistycznych kreacji – od Ciebie zależy, jakie barwy znajdą się na Twojej reklamie zewnętrznejSkontaktuj się z nami, a pomożemy doradzimy Ci w zakresie reklamy offline, jak i online!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.