12 najciekawszych kampanii outdoorowych 2023 od ZnajdźReklamę.pl!

12 najciekawszych kampanii outdoorowych 2023 od ZnajdźReklamę.pl!

Rok 2023 w ZnajdźReklamę.pl minął pod znakiem kreatywnych kampanii reklamowych. Był on pełen wyjątkowych akcji promocyjnych, które wyróżniały się niezwykłą oryginalnością oraz pomysłowością. Rzucające się w oczy kampanie naszych Klientów z pomocą niezastąpionych doradców ZnajdźReklamę.pl trafiały prosto do skonkretyzowanej grupy docelowej. Dziś zebraliśmy dla Was te kampanie w naszym specjalnym zestawieniu. Zobacz, które akcje najbardziej wyróżniły się w 2023 roku i na zawsze zapisały się w pamięci naszej – oraz odbiorców 🙂

Oto zestawienie najciekawszych kampanii outdoorowych zrealizowanych z pomocą ZnajdźReklamę.pl w 2023 roku!

Targetowanie w reklamie outdoorowej, czyli jak być bliżej swojego Klienta

Odpowiednie targetowanie reklamy zewnętrznej pozwala na bardziej opłacalne wykorzystanie budżetu przez trafienie prosto do odbiorców, którzy są zainteresowani Twoim przekazem – i w tym promowanym produktem lub usługą. Przekłada się to jednocześnie na większą efektywność reklamy. Kierując reklamę do odpowiedniej grupy, jesteś w stanie poprawić wynik finansowy swojej kampanii – im bliżej zainteresowanej grupy będziesz, tym większą skuteczność osiągnie Twoja reklama 🙂

“Travelkuj ze smakiem”. Krótko o tym, jak kampania firmy Wawel, opanowała największe dworce i lotniska w Polsce – dzięki wsparciu ZnajdźReklamę.pl :)✈️

Co może być lepsze dla promocji Travelków niż najważniejsze węzły komunikacyjne w polskich miastach? Kampania naszego Klienta – firmy Wawel promująca idealny przysmak w podróży – żelki Travelki, to nie tylko świetna grafika, ale także kilkadziesiąt precyzyjnie rozmieszczonych nośników na dworcach i lotniskach w całej Polsce. Nasz Klient zwrócił się do nas z prośbą zorganizowania ogólnopolskiej kampanii promującej Travelki w lipcu i sierpniu 2023 roku.

Po analizie nośników zlokalizowanych w pobliżu oraz bezpośrednio na największych dworcach PKP i PKS w Polsce Katarzyna Kociubińska zaproponowała Klientowi rozszerzenie kampanii także o lotniska. Ta kombinacja lokalizacji była idealnym sposobem na zwiększenie zasięgu kampanii i pozwoliła na dotarcie do większej liczby odbiorców z grupy docelowej. Travelki nie tylko przypomniały o sobie, ale także skutecznie utrwaliły się w pamięci podróżujących, którzy odwiedzili największe miasta Polski – Warszawę, Trójmiasto, Poznań, Kraków, Katowice i Wrocław. ✈️

49 nośników outdoorowych, 15 dostawców, 20 miast i 1 umowa – poznaj kampanię LuxDecor! 🎯

Nasz Klient Unicell International sp. z o.o. zwrócił się do ZnajdźReklamę.pl ze swoją kampanią produktu LuxDecor – impregnatu do drewna. Unicell International wyszedł do swoich Klientów z promocją produktu w idealnym do tego momencie. Kampania przez cały maj przypominała i zachęcała odbiorców z różnych zakątków Polski o dbanie o drewniane elementy w ich ogrodach. Zajęliśmy się kampanią kompleksowo – wykorzystując łącznie 49 nośników od 15 różnych dostawców, rozmieszczonych strategicznie po całej Polsce, w 20 miastach. Przekazy przyciągały uwagę grupy docelowej Klienta – mężczyzn, którzy już gotowi na zakup impregnatu udawali się w tym celu do pobliskiego sklepu.

„Postawiliśmy na reklamę outdoorową w pobliżu marketów budowlanych, by dotrzeć do osób już zdecydowanych na zakup produktów do ochrony drewna. Swoją kreacją postanowiliśmy przekonać ich do wyboru produktów marki LuxDecor. Jest to nasza trzecia kampania przeprowadzona ze ZnajdźReklamę.pl. Byliśmy usatysfakcjonowani przebiegiem poprzednich akcji, dlatego też kolejny raz zdecydowaliśmy się na współpracę z tą firmą.” Barbara Polkowska – dyrektor Marketingu i Rozwoju, Unicell International sp. z o.o.

Organizacją kampanii ze strony ZnajdźReklamę.pl zajęła się nasza Katarzyna Kociubińska, New Business Manager w ZnajdźReklamę.pl, która wspólnie z naszym Klientem wybrała idealne miejsca na reklamy LuxDecor.

Zobacz nasze case study z kampanii: 49 nośników, 15 dostawców i 1 umowa, czyli kampania LuxDecor w pigułce

#NaMieścieMówią, że kampanie lokalne są TOP

#NaMieścieMówią, że jesteśmy mocni nie tylko w gadce! Na początku listopada 2023 roku ruszyła kampania klubów fitness należących do grupy Medicover Polska – zorganizowana z pomocą ZnajdźReklamę.pl. #NaMieścieMówią to promocja znanych klubów, która znalazła swoje miejsce także w outdoorze. Well Fitness w Łodzi, Fitness Platinium w Krakowie oraz Smart Gym na Śląsku za pośrednictwem kampanii informują o swojej najnowszej promocji. Precyzyjnie wyselekcjonowane nośniki outdoorowe oznaczone charakterystycznym hasłem #NaMieścieMówią zdobiły ulice m.in. Łodzi, Krakowa i Katowic. Przekazy zostały wzbogacone także o lokalne powiedzenia oraz nawiązania do znanych obiektów, które z pewnością przyciągają uwagę mieszkańców. „Po naszych treningach, przebiegniesz Piotrkowską w 5 minut” w Łodzi, „Po naszych zajęciach bieg od Sukiennic do Kopca zajmuje tylko 5 minut” w Krakowie, czy „Nasze ciężary są cięższe niż śląski obiad” na Śląsku to tylko niektóre z kreatywnych haseł, które pojawiły się w outdoorze.

Lokalizacje nośników zostały wybrane przez naszego Lidera doradców ds. reklamy zewnętrznej – Oskara Kolmasiaka.

 

Kampanie społeczne w outdoorze? No jasne!

Kampania społeczna w outdoorze to skuteczny sposób na dotarcie do dużej liczby odbiorców. Nośniki zewnętrzne umieszczone w przestrzeni publicznej często stają się przekaźnikiem ważnych społecznie kwestii trafiającym do wielu różnorodnych grup odbiorców. Kampanie umieszczone w outdoorze nakłaniają do refleksji, zwracają uwagę na poruszane tematy oraz budują większą świadomość społeczną.

Poznaj „Zwierzę to nie prezent”

Kampania „Zwierzę to nie prezent” została zorganizowana w ramach naszych działań prospołecznych. Jest to nie tylko oddolna inicjatywa pracowników ZnajdźReklamę.pl, ale także mały świąteczny upominek dla wyróżniającego się dobrymi czynami Stowarzyszenia Opieki nad Zwierzętami „Nadzieja na dom”.

Naszym celem w ramach realizacji kampanii było zwiększenie świadomości na temat Stowarzyszenia oraz propagowanie jego pozytywnych i edukacyjnych wartości w przestrzeni publicznej. Dlatego razem postanowiliśmy stawić czoła problemowi nierozważnych adopcji w okresie świątecznym i ostrzec przed konsekwencjami takich decyzji. A pomogły nam w tym przyciągające wzrok przekazy. Jasne kolory w połączeniu z uroczymi rysunkami zwierząt oraz wyróżniającymi się oznaczeniami znanymi z zabawek dla dzieci zdecydowanie zapadną w pamięć odbiorcom.

Precyzyjnym doborem lokalizacji nośników w naszej kampanii zajęła się Natalia Witoszyńska, która opowiedziała o całym procesie.

Chcesz wiedzieć więcej na temat kampanii? Przeczytaj nasze case study i sprawdź, jakie dobro zrodziła kampania: Kampania ZnajdźReklamę.pl – Zwierzę to nie prezent. Jak wykorzystać outdoor w słusznej sprawie?

„Tylko 10-20% dorosłych Polaków chociaż raz w życiu wykonało test na HIV”.

W 2023 roku ruszyła także świetna kampania Stowarzyszenia Lambdy zorganizowana z pomocą ZnajdźReklamę.pl – i naszej doradczyni Angeliki Woźniak . Akcja „Zatrzymaj HIV” zachęcająca do testowania się w kierunku HIV/AIDS pojawiła się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku, Poznaniu i Szczecinie. Kreacje mogliście zobaczyć na billboardach, w metrze oraz na citylightach. Przekaz kierował nas do specjalnej strony internetowej stworzonej na potrzeby akcji. To właśnie tam znajdują się adresy punktów wykonujących bezpłatne testy.

Jakie teasery przyciągały uwagę w 2023? Poznaj najlepsze kampania teaserowe tego roku!

Czemu firmy wybierają akurat kampanie teaserowe? Odpowiedź jest prosta – kampanie teaserowe po prostu zwracają na siebie uwagę! Wzbudzone zainteresowanie odbiorców sprawia, że chcą oni wiedzieć więcej, co także zwiększa ich zaangażowanie. Jest to nietypowe i kreatywne podejście do promocji, dzięki którym marka może skutecznie wyróżnić się wśród konkurencji 🙂

400 000 kontaktów z reklamą każdego dnia? No pewnie! #TakSięRozlicza

Nasz Klient, firma TSR – Transportowe Systemy Rozliczeniowe w swojej kampanii teaserowej zorganizowanej z pomocą ZnajdźReklamę.pl i Lidera doradców ds. reklamy zewnętrznej – Oskara Kolmasiaka w kreatywny sposób poinformował o obecności na rynku.

Pierwszy etap kampanii obejmował teaser umieszczony w strategicznych miejscach – przy autostradach. Kreacja zawierała zapowiedź nowego gracza na rynku TSL i wzbudzała ciekawość kierowców. Po dwóch tygodniach emisji teaseru podmieniliśmy przekazy na nośnikach, a kierowcy poznali tajemnice kampanii naszego Klienta. Efekt? Powalający! 🙂 Każdego dnia reklama generowała prawie 400 000 kontaktów co przełożyło się na łączny kontakt z kreacją na poziomie 11 889 990.

Rebranding w kampanii teaserowej? Oczywiście!

Na początku maja tego roku w outdoorze pojawiły się ciekawe kreacje zapowiadające wielkie zmiany w Zonda. Co kryło się za tajemniczą grafiką? Już tydzień później sekret został odkryty – nasz Klient podzielił się z nami swoim ekscytującym rebrandingiem. To właśnie w tym okresie Zonda zmieniła się w zondacrypto, a w outdoorze pojawiły się nowe kreacje informujące o zmianie.

Cały proces kampanii był prowadzony pod czujnym okiem naszej doradczyni Pauliny Rybarczyk, która znalazła idealne miejsca na reklamy, a także dopilnowała, żeby kampania przebiegała bez zakłóceń 🙂

Cosibella Corner – „Jesteśmy tuż obok!”

Na citylightach zapraszających do Cosibella Corner – miejsca, które łączy w sobie gabinet kosmetologiczny i sklep stacjonarny nie mogło zabraknąć przydatnego kodu QR!

W czerwcu nasz Klient zapraszał do swojego salonu hasłem „Jesteśmy tuż obok!”. Żadnego kłamstwa, czy przypadku w tym nie było, bo rzeczywiście znaleźliśmy citylighty położone jak najbliżej Cosibella Corner 🙂 Następnie na początku sierpnia firma Cosibella zachęcała na citylightach do skorzystania ze swojej promocji – również w pobliżu salonu. Po tym citylighty informowały odbiorców o możliwości (i istotności!) doboru indywidualnej pielęgnacji do potrzeb skóry. Kampania Cosibella została zorganizowana z pomocą ZnajdźReklamę.pl przez naszą niezastąpioną Angelikę Woźniak.

Kody QR zwracały na siebie uwagę także w 2023

Kody QR są wciąż potężnym narzędziem zarówno w reklamie outdoorowej. Umieszczenie QR na billboardzie, citylighcie, czy innym nośniku outdoorowym pozwala przechodzącym obok odbiorcom na uzyskanie szybkiego dostępu do konkretnej strony internetowej, czy aplikacji. Skanowanie kodu i automatyczne przekierowanie do treści internetowych to niezwykle skuteczny sposób łączenia świata offline z online.

Kocięta opanowały Warszawę – Royal Canin x Maxi ZOO

Na początku listopada 2023 marka Royal Canin z pomocą ZnajdźReklamę.pl i naszej doradczyni Angeliki Woźniak ruszyła z uroczą kampanią w outdoorze! Reklamy firmy pojawiły się na 19 strategicznie rozmieszczonych nośnikach w Warszawie. Jako formaty idealne postawiono w tej kampanii na citylighty i billboardy, które umieszczone w dogodnych miejscach, przyciągały wzrok przechodniów przy pobliskich sklepach zoologicznych Maxi Zoo Polska Sp. z o.o.. Ale cóż takiego mogło wzbudzić ich zainteresowanie? Przede wszystkim – urocze zdjęcie małego kotka, które w towarzystwie informacji o darmowych próbkach karmy kusi nowych rodziców szczeniąt i kociaków do odwiedzenia sklepu. W ten sposób marka Royal Canin trafiła do świadomości i serc swojej grupy docelowej i pokierowała ich prosto do Maxi Zoo.

Hey Siri!

Hey Siri, play NOWAMOWA by Trill Pem, bo nowy album artysty wjechał z hukiem na spotify – i na citylighty.

Kampania naszego Klienta Fresh N Dope została zorganizowana przy pomocy naszej Katarzyny Kaczmarek, młodszego doradcy ds. kampanii reklamowych. Promocja na citylightach przyciągała uwagę i zachęcała do sprawdzenia albumu szybkim skanowaniem kodu QR.

Prościej się nie da 🙂

Kreatywność nie zawsze musi iść w parze z chaosem – czasami to najprostsze projekty robią furorę w outdoorze, a odejście od zatłoczonych reklamowych przekazów jest wręcz wskazane. W OOH często można spotkać się z zasadą 3 sekund. To właśnie tyle czasu powinno zająć odbiorcom pochłonięcie najważniejszych informacji zamieszczonych na billboardzie. Mniej znaczy więcej! Warto zwrócić uwagę na to, aby na przygotowanym projekcie znajdowało się nie więcej niż 5-7 słów. Masz tylko 3 sekundy skupienia odbiorcy – wykorzystaj to w pełni 🙂

Proste billboardy, proste wybory – Diety od Brokuła w outdoorze

Kampania Diety od Brokuła zorganizowana z pomocą ZnajdźReklamę.pl i Natalii Witoszyńskiej przez cały lipiec jeździła tramwajami po Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu, przyciągała także uwagę przy drogach szybkiego ruchu – i skutecznie docierała z przekazem do swoich odbiorców. Bo mając tylko kilka sekund skupienia swojego odbiorcy – taka „prosta” reklama sprawdza się najlepiej 🙂

Biegaj po swojemu!

New Balance Poland z kampanią #RunYourWay odrzuca wszelkie stereotypy w bieganiu. Biegaj tak, jak lubisz – z pasją i bez ograniczeń. W końcu każdy z nas ma swoją inną drogę do celu, Kampania dla New Balance Poland została zorganizowana z pomocą ZnajdźReklamę.pl i naszej Natalii Witoszyńskiej. Przekazy zachęcające do biegania po swojemu można było znaleźć w miejscach o zwiększonym natężeniu na citylightach i #DOOH w Warszawie.

Zaplanuj swoją kampanię na 2024 rok ze ZnajdźReklamę.pl!

Twoje noworoczne postanowienie? Dotrzeć z reklamą do setek tysięcy potencjalnych Klientów! Z kampanią z doradcami ZnajdźReklamę.pl jest to możliwe 🙂  Poznaj ofertę ZnajdźReklamę.pl i znajdź idealne miejsce na swoją reklamę wśród ponad 70 tysięcy nośników w całej Polsce. Możesz liczyć na fachowe doradztwo oraz sprawną organizacje kampanii outdoorowej przez doradców ZnajdźReklamę.pl – poznaj z nami moc outdooru! Skontaktuj się z nami i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.