Najciekawsze reklamy Halloweenowe ostatnich lat

Najciekawsze reklamy Halloweenowe ostatnich lat

Halloween tuż-tuż. A czy ty masz już swoją kreację reklamową? Wiele marek wykorzystuje popularność sezonowych świąt i okazji takich jak Halloween w celu kreatywnego pokazania „ducha” swojej marki. Bo to właśnie wtedy firma ma możliwość stworzenia żartobliwego przekazu, który trafi do żyjących tym świętem odbiorców. Marki żartują i straszą – i przy okazji zwiększają świadomość o sobie w głowach konsumentów. Chcesz zobaczyć, jak robią to najlepsi? Poznaj nasze zestawienie najciekawszych reklam halloweenowych z ostatnich lat i zainspiruj się w swojej kampanii 🙂

IKEA – Monsters Not Included

fot. IKEA

Kampania stworzona przez agencje reklamowe Ogilvy Berlin i Ogilvy UK ukazała się w Wielkiej Brytanii i Niemczech w październiku 2023 roku. Kreatywne przekazy reklamowe nawiązują do nocnych koszmarów dzieci, które widzą potwory w swojej sypialni – pod łóżkiem, w szafie, czy za zasłoną. IKEA pokazuje swoje produkty zapewniając, że na szczęście w nich nie znajdą się żadne stwory 🙂

Burger King sprawdza czy w domu straszy…

…i daje kupony, jeśli znajdzie duchy! Akcja „Home of the Ghosts” polegała na skorzystaniu w aplikacji, w której został umieszczony detektor wykrywający obecność duchów. Każdemu, komu udało się „znaleźć ducha” w swoim domu otrzymywał specjalny kod promocyjny na Ghost Pepper Whopper i frytki 🙂

Coca-Cola vs. Pepsi

fot. www.grupatense.pl

Rywalizacja Pepsi vs. Coca-Cola ciągnie się przez lata – a uszczypliwych zaczepek z obu stron „walki” nie brakuje. Tym razem z okazji Halloween to Pepsi postanowiła zażartować ze swojego przeciwnika ukazując przebraną za Coca-Colę puszkę Pepsi z podpisem „Życzymy strasznego Halloween”. Coca-Cola długo nie pozostała im dłużna i szybko wypuściła kreacje ze zmienionym podpisem – a zarazem kontekstem 🙂

Duszki od Guinness’a

fot. moosaika.blogspot.com

Jak szybko zwiększyć sprzedaż produktu? Wykorzystaj halloweenowy szał! Guinness postawił na prostą promocję piwa, podczas której do każdego kupionego napoju w trakcie tego święta dodawano kreatywne podkładki w kształcie upiornych cieni. Efekt? Duże zainteresowanie i większa sprzedaż 🙂

„Straszące” zwierzaki – „Boo at Zoo”


fot. www.adsoftheworld.com

Promocja „Boo at Zoo” obejmowała nietypowe plakaty ze zwierzętami, które nawiązywały do opowiadania strasznych historii z latarkami przy ognisku. Kreacje w świetny sposób nadały ZOO bardziej halloweenowego charakteru i zachęciły do odwiedzenia zwierząt tego dnia.

McDonald’s uwielbia Halloween


fot. McDonald’s

Piwo-duch od Heineken

fot. Heineken

„Straszny” RTM

W social media każda większa marka jest przygotowana na Halloween. X-kom.pl, Inpost, czy Lidl oraz IKEA to firmy, które zawsze kreatywnie wykorzystują święta i ciekawe okazje do stworzenia postu w mediach społecznościowych. Efekt? Zwiększone zaangażowanie, przyciągnięcie uwagi użytkowników i pochlebne komentarze. Sprawdź, jakie RTM-y przygotowały dla nas marki:

fot. Żubr / Facebook

fot. Berlinki / Facebook

fot. Wyborowa/Facebook

Czy w outdoorze też może straszyć? Oczywiście! Poznaj najbardziej kreatywne kreacje OOH!

Najciekawsze halloweenowe kampanie outdoorowe

Twoja reklama w outdoorze!

outdoorze możesz nie tylko straszyć, ale także informować o swojej marce, promować swoje produkty i usługi. W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz nowoczesne, ciekawe, a do tego bardzo efektywne formy reklamy, które dostosowane są do współczesnego odbiorcy! Pokaż charakter swojej marki tworząc spot reklamowy na telebimach w licznych miastach całej Polski. Skontaktuj się z nami, a pomożemy i doradzimy Ci w zakresie Twojej reklamy!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.