Jak radzi sobie Threads? Zobacz, co musisz wiedzieć o nowym serwisie społecznościowym

Jak radzi sobie Threads? Zobacz, co musisz wiedzieć o nowym serwisie społecznościowym

Fot. Paul Hanna, Bloomberg

Zaledwie kilka dni temu (6 lipca 2023 r.) świat doczekał się kolejnej platformy społecznościowej szybko nazwanej „pogromcą Twittera”. Threads to nowy serwis społecznościowy od Meta, którego uruchomienie szturmem podbiło Internet. W ciągu kilku godzin od jej uruchomienia, aplikację ściągnęło 10 milionów osób, a jak radzi sobie teraz? Threads się nie zatrzymuje i w ciągu 5 dni od uruchomienia zyskuje ponad 100 mln użytkowników, tym samym pobijając rekord ChatGPT, który tę liczbę osiągnął 3 miesiące po swoim debiucie. Zastanawiasz się, co musisz wiedzieć o Threads? Sprawdź!

Co ma takiego w sobie Threads?

fot. Meta

„Pogromca Twittera” jest jego bliską kopią. Threads działa na podobnej zasadzie do swojego konkurenta. Użytkownicy mogą publikować krótkie thread’y tekstowe o maksymalnej długości 500 znaków, udostępniać zdjęcia i filmy oraz wchodzić w interakcje z publikacjami innych użytkowników. Korzystać z Threads mogą jedynie użytkownicy posiadający konto na Instagramie, który jest ściśle powiązany z nową platformą.

Threads jako narzędzie w Twojej firmie?

fot. Meta

Mimo, że serwis został uruchomiony w ponad 100 krajach, a cały świat tym żyje – Polska jeszcze nie może się z niego cieszyć. Polska, a wraz z nami cała Unia Europejska. Powodem tego ma być regulacja unijna dotycząca konkurencji cyfrowej zwaną Digital Markets Act (DMA). Zatem w tym momencie nie może skorzystać z platformy, jednak warto się do niej przygotować. Kolejna platforma społecznościowa może być ciekawym kanałem promocji dla Twojej firmy. Nowa platforma naturalnie przyciąga dużą liczbę użytkowników, którzy poszukujący interesujących tematów mogą natrafić na Twoją firmę. Jak na ten moment Threads nie ma reklam, jednak jego twórca Mark Zuckerberg już ogłosił, że reklamy się tu pojawią po osiągnięciu 1 mld użytkowników. Warto być gotowym!

A do czasu uruchomienia platformy w Polsce, wykorzystaj najpopularniejsze serwisy społecznościowe w naszym kraju. 🙂

Dotrzyj do swoich Klientów ze skuteczną kampanią online!

Jesteś zainteresowany reklamą w Internecie? W ZnajdźReklamę.pl oferujemy przeprowadzenie Twojej kampanii. Natychmiastowe działanie, pełna kontrola skuteczności, stała optymalizacja – to tylko niektóre zalety reklamy internetowej. Wybierając reklamę online, stawiasz na ciągły rozwój. Na bieżąco testujemy wiele zmiennych, takich jak: nowe teksty, nagłówki, opisy, stawki czy miejsca wyświetlenia reklamy. Dzięki temu, Twoja kampania nie tylko dotrze do jak największej liczby odbiorców, lecz także jej efektywność będzie rosła z każdym miesiącem. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!

Napisz maila na adres: agata.borek@znajdzreklame.pl. Agata przygotuje Ci ofertę szytą na miarę, a nasi specjaliści poprowadzą efektywną kampanię reklamową.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.