Black Friday tuż-tuż. Czy Twoja firma jest już gotowa?

Black Friday tuż-tuż. Czy Twoja firma jest już gotowa?

Black Friday tuż-tuż – a ty wciąż nie masz gotowego planu na listopadową promocję Twojego sklepu? Nic nie szkodzi – zacznij działać teraz, a nie przegapisz najlepszej okazji na reklamę! Black Friday to jedno z największych świąt w branży e-commerce. Konsumenci rzucają się na promocję, a sklepy chętnie im w tym pomagają – dzięki zorganizowaniu skutecznej kampanii reklamowej z rabatami w tle. Dowiedz się, kiedy wypada Black Friday, sprawdź, jak Klienci reagują na morze promocji i zobacz, jak skutecznie dołączyć do rabatowego szaleństwa!

Black Friday 2023 – kiedy się odbędzie?

Black Friday 2023 wypada 24 listopada, ale e-sklepy na piątku nie kończą i często przedłużają promocję na Cyber Monday, Black Week, a nawet Black Month, nazywany także Black November. Rozszerzenie tej okazji na tydzień, a także miesiąc daje wiele możliwości dla firm, dzięki zwiększeniu dotarcia do Klientów nie tylko w trakcie jednego listopadowego piątku 🙂

Black Friday – czy warto brać w tym udział?

Według raportu OVHCloud, aż 87% ankietowanych planowało zrobić zakupy online w czasie Black Friday! Natomiast według danych Payu wśród ich Klientów obroty w Black Friday 2021 wzrosły wówczas średnio o 160% w porównaniu do innych listopadowych dni tego roku. Black Friday, a co za tym idzie zarówno Black Week, jak i Cyber Monday to czas na pokazanie się Twojej marki wśród zainteresowanych i chętnych do zakupów Klientów! Black Friday to idealny początek przedświątecznego szaleństwa. Już na koniec listopada wiele osób decyduje się na kupienie prezentów świątecznych ze względu na ogromne przeceny, dlatego pokazanie się w tym okresie online jest tak samo ważne, jak Twoja promocja świąteczna.

Jak firmy promują się w Black Friday?

Różnie! Każda na swój charakterystyczny dla marki sposób 🙂 Większość firm jednak decyduje się na jasny przekaz, w którym konsument łatwo zrozumie promocję przygotowaną przez sklep. Kreatywność oczywiście także popłaca – dlatego grafika przygotowana w ramach kampanii powinna przyciągać uwagę i ciekawość użytkowników scrollujących przez multum zdjęć z rabatami i promocjami.

fot. IKEA

fot. Flugger farby

fot. Mięta / Facebook

Fot. Żabka / Facebook

Black Friday – jak dołączyć do promocyjnego szaleństwa?

Najważniejsze w skutecznej kampanii jest skrupulatne i szczegółowe przygotowanie planu. Planu, który potrzebuje czasu na wdrożenie. Dlatego najlepszy czas na rozpoczęcie Twoich działań już trwa. Nie przegap okazji i przygotuj się na najgorętszy okres zakupowy, zanim będzie za późno! Nie pozwól, żeby zabrakło obecności Twojej firmy w najlepszym sezonie dla e-commerce!

Zostaw to specjalistom – w ZnajdźReklamę.pl stworzymy Twoją skuteczną kampanię internetową! 

Chcesz zdążyć dotrzeć ze swoją ofertą do Twoich Klientów na Black Week? Chcesz pokazać się ze swoją reklamą na największych portalach społecznościowych – Facebooku, LinkedInie, czy Instagramie, a może chcesz znajdować się w wynikach wyszukiwania Twoich Klientów na Google lub Bingu? Nie ma sprawy! W ZnajdźReklamę.pl kompleksowo zajmiemy się Twoją kampanią w digitalu! Reklamuj się dokładnie tam, gdzie znajdują się Twoi nowi klienci! Optymalizowanie lokalizacji pozwala precyzyjnie docierać do osób o profilu zgodnym z Twoją grupą docelową. Ponadto, dzięki reklamie w Internecie dostarczymy Ci dokładne dane na temat Twoich potencjalnych klientów. W każdym, otrzymanym od nas raporcie, zobaczysz liczbę osób przekierowanych na Twoją stronę. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!

Napisz maila na adres: agata.borek@znajdzreklame.pl. Agata przygotuje Ci ofertę szytą na miarę, a nasi specjaliści poprowadzą efektywną kampanię reklamową.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.