Reklamy nieruchomości: Jak branża deweloperska promuje się w outdoorze

Reklamy nieruchomości: Jak branża deweloperska promuje się w outdoorze

Na rynku deweloperskim niedługo wiele się zadzieje! Zbliżający się wielkimi krokami program rządowy Pierwsze Mieszkanie, w tym Bezpieczny Kredyt 2% może znacznie pobudzić popyt na nieruchomości. Jest to zatem wyjątkowa okazja dla branży deweloperskiej na zwiększenie sprzedaży i zdobycie nowych Klientów. Ale jak wyróżnić się ze swoją ofertą wśród konkurencji? Kluczowe w takiej sytuacji staje się skuteczne wykorzystanie reklamy, która odegra istotną rolę w dotarciu do potencjalnych nabywców.

Branża deweloperska chętnie wykorzystuje reklamę outdoorową jako główną formę swojej promocji. To właśnie dzięki reklamom zewnętrznych firmy są w stanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i skierować przekaz do osób zainteresowanych zakupem nieruchomości. Reklamę nieruchomości w outdoorze łatwo dostrzec – deweloperzy najczęściej decydują się na reklamę, która w jasny i atrakcyjny sposób przekazuje informacje o nieruchomości i zachęca do kontaktu. Chcesz poznać tajniki reklamy outdoorowej w branży deweloperskiej?

Przeczytaj nasz wpis i dowiedz się…

…jak deweloperzy reklamują się w outdoorze

Lokalizacja

W branży deweloperskiej odpowiednia lokalizacja reklam outdoorowych ma kluczowe znaczenia dla skuteczności kampanii reklamowej. Najczęściej reklamy z tej branży zobaczymy na drogach prowadzących do inwestycji, która jest reklamowana. Bardzo popularne jest wykorzystanie haseł i określanie dystansu do nowego miejsca, np. ,,już za 2km może być Twoje miejsce na ziemi”. Reklama kierunkowa w tej branży bardzo dobrze się sprawdza, przyciąga uwagę i przede wszystkim – zapada w pamięć.

Umieszczenie reklam w okolicy nowo wybudowanych budynków, czy dzielnic mieszkaniowych może być bardzo efektywne. Potencjalni nabywcy chętni na kupno swojego mieszkania najczęściej szukają ofert w okolicy, która ich interesuje, dlatego umieszczenie reklam w pobliżu wybudowanych nieruchomości to sposób na dotarcie do osób aktywnie poszukujących mieszkań. Dobrym rozwiązaniem jest także umieszczanie nośników w najbardziej ruchliwych miejscach w mieście, dzięki którym można znacznie zwiększyć zasięg swojej promocji. Reklama poradzi sobie także w pobliżu biurowców. Reklamy w okolicy korporacji i dużych firm przyciągają uwagę osób, które pracujące w tych miejscach, mogą być zainteresowane kupnem nieruchomości.

Format

Reklamy w większych miastach, czy aglomeracjach to świetny sposób na dotarcie do dużej liczby odbiorców. W tym pomaga także wykorzystanie reklam wielkoformatowych, które nawet w zatłoczonym mieście – skutecznie wyróżniają się i skupiają na sobie uwagę. Najczęściej w branży deweloperskiej wykorzystywane są podświetlane billboardy o wielkości co najmniej 18m2. Podświetlenie nośnika zapewnia firmie większą widoczność i efektywność reklamy.

Projekt

Na grafice reklam deweloperów najczęściej znajdziemy różne elementy, które mają za zadania przyciągnąć uwagę i zainteresowanie potencjalnych nabywców, a także przekazać najważniejsze informacje dotyczące nieruchomości. Deweloperzy stosują różne strategie wizualne. Często w przypadku inwestycji skierowanej do rodzin z dziećmi, wykorzystuje się wizerunek szczęśliwej rodziny w wybudowanym domu. Ma to na celu wywołanie emocji i skojarzeń ze szczęśliwym rodzinnym życiem w promowanej nieruchomości. Najczęściej wykorzystywane są barwy ciepłe, kojarzące się ze spokojem, azylem czy wytchnieniem.

W przypadku inwestycji, które skupiają się na nowoczesności, na grafikach można zobaczyć wizualizuję skończonego już budynku pokazującą zarówno jego piękno, jak i nowoczesny styl. Reklamy inwestycji, które są bardziej ekskluzywne i prestiżowe są utrzymywane w eleganckiej tonacji, często z wykorzystaniem koloru czarnego. Oprócz tego można często zauważyć złote oraz chromowane akcenty podkreślające luksusowy charakter i wysoki standard nieruchomości.

Twoja reklama ze ZnajdźReklamę.pl!

Szukasz idealnego miejsca na swoją reklamę? Pozwól, że Ci w tym pomożemy! W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz różne formaty reklamowe – od billboardów przez citylighty, aż po murale! Wybór należy do Ciebie – a jest w czym wybierać. W naszej bazie znajduje się ponad 65 tysięcy nośników rozmieszczonych po całej Polsce – od dużych miast do małych miejscowości! Skontaktuj się z nami i poznaj moc outdooru!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.