QR w outdoorze – przykłady kampanii z użyciem kodów

QR w outdoorze – przykłady kampanii z użyciem kodów

Te małe, pikselowe obrazy, które zna każdy – od wielu lat zajmują ważne miejsce w procesie projektowania idealnego komunikatu reklamowego. Kody QR to most między światem offline a online – w którym odbiorcy mogą w prosty sposób udać się na dedykowaną stronę internetową lub pobrać aplikacje. Kody QR to wciąż najbardziej efektowne rozwiązanie w reklamie outdoorowej, które przyśpiesza dostęp do treści jednym, prostym skanem. Co więcej, interaktywne doświadczenia, jakie zapewnia użycie kodu zwiększają zaangażowanie i zapamiętywalność kampanii. Skuteczność tego rozwiązania potwierdzają tysiące kampanii, które umieszczają swoje kody w widocznych miejscach na przekazach reklamowych. Więcej o możliwościach kodów przeczytasz tu: Kody QR –  jak skutecznie połączyć outdoor z digitalem

Zastanawiasz się, jak może wyglądać reklama z kodem QR? Zobacz nasze zestawienie kampanii reklamowych!

Cosibella tuż obok!

Citylighty znowu atakują swoją skutecznością – a pomagają im w tym stare niezawodne kody QR! 🙂 Kampania Cosibella zorganizowana z pomocą ZnajdźReklamę.pl została zrealizowana w Warszawie, na nośnikach w pobliżu salonu Cosibella Corner.
Na citylightach zapraszających do Cosibella Corner – miejsca, które łączy w sobie gabinet kosmetologiczny i sklep stacjonarny nie mogło zabraknąć także kodu QR, przez który odbiorcy w bardzo prosty sposób mogli umówić się na wizytę w salonie.

Rekrutacja tylko z pompą – kodem QR!

Kampania naszego Klienta firmy Viessmann od maja do końca sierpnia przyciągała uwagę odbiorców na różnorodnych formatach reklamowych. Od precyzyjnie wyselekcjonowanych billboardów, przez efektowny telebim, aż po reklamy na autobusach, a także wewnątrz komunikacji miejskiej – reklama naszego Klienta docierała w każdy zakamarek Legnicy oraz Lubina i znajdowała swoją drogę do potencjalnych kandydatów. W celu ułatwienia kontaktu odbiorcy z marką – firma postanowiła w prosty sposób doprowadzić kandydata na odpowiednią stronę z ofertami pracy – oczywiście pomógł jej w tym kod QR umieszczony w widocznym miejscu.  

Psiaki i kody QR – przepis na udaną kampanię!

Nasz Klient – Josera chciał dotrzeć do swojej grupy docelowej w Nowym Tomyślu, Opalenicy, Zbąszyniu i Lwówku. Kampania miała na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy, a z pomocą przyciągającego wzrok przekazu oraz wyróżnionego kodu QR udało się skutecznie dotrzeć do potencjalnych kandydatów.

Elton John jako kod QR!

fot: Clear Channel

Fundacja Elton John AIDS postanowiła postawić na OOH! Do czego posłużyły nośniki zewnętrzne postawione w Wielkiej Brytanii i Europie kontynentalnej? Do zbierania funduszy z okazji Pride Month – Miesiąca Dumy LGBT+! Duża kampania outdoorowa umieszczona została w kluczowych miejscach tras marszów Dumy społeczności LGBT+. Główną rolę całej kampanii grała pikselowa grafika przedstawiająca obraz twarzy Eltona Johna z jego charakterystycznymi okularami. Było to nic innego jak kod QR! Nas zaciekawiła najbardziej forma wykonania kodu – gdy większość QR są czarno-białe, w tej kampanii wykorzystano bogatą kolorystykę. „Przekaż pieniądze tam, gdzie jest Twoja duma” — mówi każda reklama. „Skanuj i przekaż darowiznę na rzecz Fundacji Eltona Johna AIDS”. Po zeskanowaniu kodu telefonem odbiorcy są przeniesieni na stronę internetową przeznaczoną do przekazywania darowizn na cele charytatywne.

fot. Clear Channel

Poznaj inne przykłady kampanii z użyciem kodów QR na naszej stronie i zainspiruj się!

Twoja reklama w OOH!

Zastanawiałeś się kiedyś nad własną reklamą w outdoorze? Sprawdź możliwości kampanii outdoorowej ze ZnajdźReklamę.pl! Posiadamy ponad 70 tysięcy nośników w całej Polsce. W naszym systemie możesz łatwo sprawdzić, gdzie, jakie nośniki reklamowe są dostępne i wybrać te, które Cię interesują! Nie masz jeszcze swojego idealnego miejsca? Nic nie szkodzi! Nasz wyspecjalizowany Team doradzi Ci, gdzie Twoja reklama zyska największe zasięgi! Skontaktuj się z nami i zobacz, co razem możemy osiągnąć 🙂

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.