Marzec w kampaniach outdoorowych ZnajdźReklamę.pl

Marzec w kampaniach outdoorowych ZnajdźReklamę.pl

Marzec to miesiąc, w którym marki i agencje reklamowe szykują się do dynamicznego rozpoczęcia sezonu outdoorowych kampanii reklamowych. Wraz z nadejściem cieplejszych dni ulice, place oraz inne przestrzenie publiczne stają się niezwykle atrakcyjnym miejscem do umieszczenia własnej reklamy. Jakie firmy postanowiły wykorzystać wiosenną pogodę na skuteczną promocję w outdoorzeZobacz nasze zestawienie najciekawszych kampanii zorganizowanych z pomocą doradców ZnajdźReklamę.pl w marcu!

Kampanie 1,5% pojawiły się na ulicach!

To właśnie w tym okresie – w czasie rozliczeń podatkowych i zbliżającego się terminu złożenia PIT-u – możemy zauważyć najwięcej kampanii procentowych na nośnikach zewnętrznychBillboardy i inne formaty reklamowe pomagają w podnoszeniu świadomości społeczeństwa i skutecznie zachęcają ludzi do przekazywania datków na szczytny cel.

Reklama outdoorowa doskonale sprawdza się jako narzędzie do mobilizowania społeczności do wsparcia potrzebujących. OOH oferuje szeroką widoczność oraz dostęp do różnorodnej grupy odbiorców, co sprawia, że przekaz trafia do jak największej liczby potencjalnych darczyńców. To nie tylko forma przypominajki o możliwości przekazania podatku, ale także zachęta do natychmiastowego działania.
A jakie kampanie 1,5% ostatnio pojawiły się w outdoorze? Poznaj kampanie 1,5% od Cancer Fighters, Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci i Hospicjum Dla Dzieci Dolnego Śląska Formuła Dobra, które zostały zrealizowane z pomocą ZnajdźReklamę.pl!

Pamiętaj, że do końca kwietnia mamy czas, by przekazać 1,5% swojego podatku na rzecz wybranej przez siebie organizacji pożytku publicznego. To drobna rzecz, która może zdziałać naprawdę wielkie rzeczy!

Więcej naszych kampanii 1,5% w outdoorze możesz zobaczyć tutaj: Kampanie 1,5% na nośnikach zewnętrznych? Naturalnie!
Zastanawiasz się, jak zaprojektować billboard na kampanię 1,5%? Sprawdź tu!

Wyzwól potencjał outdooru z kodem QR!

Kody QR działają cuda – ułatwiają kontakt z reklamą i angażują odbiorców. Mimo, że jest to stosunkowo starsza technologia – to dotąd nikt nie wymyślił lepszego rozwiązania. Potencjał kodów na reklamach jest ogromny, a jego funkcjonalność wciąż przyciąga. Kody QR widzimy wszędzie – na plakatach, billboardach, ulotkach, a także na citylightach w ostatniej kampanii naszego Klienta beautygeeks.pl!

Zobacz jak skutecznie połączyć outdoor z digitalem z pomocą kodów QR!

Reklama na paczkomatach? Naturalnie!

Fiberhost dobrze wie jak kreatywnie wykorzystać przestrzeń reklamową na paczkomatach. Ich podejście do reklamy na paczkomatach jest doskonałym przykładem tego, jak marka może wyróżnić się w tłumie i skutecznie dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców. Poprzez umieszczenie swoich reklam na paczkomatach, Fiberhost nie tylko wykorzystuje popularne miejsca o dużym natężeniu ruchu, ale także wprowadza swoją markę do codziennego życia konsumentów. Ta strategiczna lokalizacja pozwala firmie dotrzeć do osób, którzy często dokonują zakupów online.

Twoja reklama na automatach Paczkomat®? Poznaj potencjał tego formatu!

zyskAI więcej z citylightami i paczkomatami w centrum miasta

Nasz Klient, Saldeosmart, zdecydował się na strategiczne umieszczenie swoich reklam na citylightach i paczkomatach w Krakowie. Umieszczenie reklam na citylightach pozwala firmie na efektywne dotarcie do przechodniów i użytkowników komunikacji miejskiej. Te popularne nośniki reklamowe są eksponowane i dobrze widoczne w dzień, jak i w nocy w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Wybór paczkomatów jako dodatkowego nośnika reklamowego jest równie trafiony. Paczkomaty stanowią nie tylko praktyczne miejsca odbioru przesyłek, ale również stawiane są w często odwiedzanych punktach miasta. Dzięki umieszczeniu reklam na paczkomatach, Saldeosmart ma szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, szczególnie tych, którzy aktywnie korzystają z zakupów online i usług kurierskich.

Twoja kampania szyta na miarę ze ZnajdźReklamę.pl

W ZnajdźReklamę.pl zapewniamy doradztwo oraz pełne zaangażowanie na każdym etapie realizacji. Od stworzenia reklamy, poprzez jej wydruk i montaż, aż po raportowanie efektów — jesteśmy tu dla Ciebie i Twoich wyników. Od wielokolorowych kompozycji do stonowanych i minimalistycznych kreacji – od Ciebie zależy, jakie barwy znajdą się na Twojej reklamie zewnętrznej. Skontaktuj się z nami, a pomożemy doradzimy Ci w zakresie reklamy offline, jak i online!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.