Wielkanoc to nie tylko czas radości z nadejścia wiosny, ale również okres, który inspiruje do kreatywnych kampanii marketingowych. W Wielkanoc ludzie cieszą się z wypieków, spotkań rodzinnych i tradycji związanych z tym świętem. Dlatego właśnie stwarza to doskonałą okazję dla firm do zaangażowania swoich klientów poprzez tematyczne reklamy. Symbolika Wielkanocy, takie jak jajka, króliczki, kwiaty czy barwne pisanki, stanowi bogate źródło inspiracji dla twórców reklam. Firmy mogą wykorzystać te elementy, aby budować więź z odbiorcami, tworzyć emocjonalne połączenia i podkreślać swoje wartości.
Chcesz zobaczyć, jak firmy podchodzą do tego wielkanocnego okresu w reklamach? Sprawdź przygotowane przez nas zestawienie kampanii!
Światowe poszukiwanie czekoladowych jajek
Marka Cadbury znana z czekoladowych jajek i zamiłowania do wielkanocnych kampanii stworzyła akcję „Worldwide Hide”. Polegała ona na wirtualnym ukrywaniu pisanek w dowolnym miejscu na świecie dla bliskiej osoby. Po „ukryciu” jajka – szukający dostawali spersonalizowaną wskazówkę, która miała pomóc w jego odnalezieniu.
IKEA i płaski króliczek wielkanocny
Stwórz swojego własnego króliczka wielkanocnego z IKEA! W 2022 roku szwedzki gigant meblowy wprowadził własną wersję czekoladowego króliczka, który możesz złożyć samodzielnie. Króliczek składa się z trzech płaskich elementów, które łatwo łączą się w całość. Dzięki swoim płaskim opakowaniom, za które IKEA jest znana, króliczek dopasował się do firmy, która zwykle nie jest kojarzona z produktami czekoladowymi 🙂
Kolner Zoo i ich zwierzątka
Zwierzątka Kolner ZOO wykluwające się z jajka zostały kreatywnie przedstawione na serii plakatów z życzeniami wielkanocnymi.
Nestlé i Alicja naszych czasów
Nestlé w swojej kampanii wielkanocnej zamiast promować produkty – podkreśla nastrój, jaki towarzyszy nam w Wielkanoc. Historia Alice ze spotu nawiązująca do opowiadania Alicji z Krainy Czarów pokazuje nieco przerośniętą bohaterkę wykonującą codzienne czynności. Jednak powrót do swojego rodzinnego domu na Wielkanoc sprawia, że nasza bohaterka kurczy się do normalnych, ludzkich rozmiarów, a na ekranie pojawia się slogan „Life make us grow up, Easter brings us back”. 🙂
Wielkanocny Bar Czekoladowy
Wiesz, że okres wielkanocny to w UK bardzo dobry sezon na picie piwa? 🙂 Kampania Carlsberg #IfCarlsbergDidChocolateBars została pokazana światu właśnie na Wielkanoc. Firma wykorzystała grę słów „Bar” (z ang. pub, czekolada) i stworzyła czekoladowy pub w outdoorze!
M&M’s jako idealny dodatek do wielkanocnych wypieków
Jajeczny Whopper od Burger King
Podczas gdy większość restauracji w Szwajcarii zamyka swoje drzwi na Wielkanoc, sieć lokali Burger King pozostaje otwarta i wykorzystuje outdoorowe reklamy, by o tym przypomnieć! Marka za pomocą zewnętrznych i kreatywnych kreacji nośników informuje wszystkich o możliwości delektowania się pysznymi burgerami nawet podczas tego święta.
Poznaj inne kreatywne kreacje w wielkanocnym stylu!
fot. www.adsoftheworld.com
Dotrzyj do nowych Klientów ze skuteczną kampanią reklamową!
Pokaż swoją markę szerokiej publiczności – zarówno w Internecie, jak i w outdoorze! W ZnajdźReklamę.pl zaplanujemy i przeprowadzimy dla Ciebie skuteczną kampanię reklamową. Możesz z nami pojawić się na najpopularniejszych platformach społecznościowych, ale także w outdoorze na nośnikach zewnętrznych. Dotrzyj ze swoją reklamę tam, gdzie znajdują się Twoi Klienci!
Skontaktuj się z nami i zobacz, co możemy razem zrobić!