Super Bowl 2024. Jak wyglądało największe święto reklam w USA?

Super Bowl 2024. Jak wyglądało największe święto reklam w USA?

Największe święto amerykańskiego sportu i najważniejszy festiwal reklam już za nami! Noc z 11 na 12 lutego była pełna emocji. Na stadionie Allegiant w Las Vegas, w stanie Nevada rozegrał się finałowy pojedynek o mistrzostwo w futbolu amerykańskim ligi NFL. Na boisku stawili się Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers, a triumf zdobyli Ci pierwsi, zwyciężając 25:22.

Jednak Super Bowl to nie tylko emocje sportowe – to również spektakularne reklamy, które przyciągają uwagę milionów widzów. W trakcie przerw transmitowanych jest kilkadziesiąt minut reklam, które same w sobie stają się znaczącym wydarzeniem, a oglądający pochłaniają prezentowane spoty z zainteresowaniem. Nic w tym zadziwiającego – firmy, które promują się podczas tego wydarzenia, zawsze prezentują spoty z najwyższej półki, tworząc reklamy warte zapamiętania z udziałem wielu znanych twarzy i osobistości sportu. Kosz takiej reklamy? Firmy wydają średnio 6,47 mln dolarów za 30 sekund klipu – i wciąż im się to opłaca. Bo dotarcie do 100 milionowej widowni w najważniejszy dzień dla amerykańskiego sportu jest tego warte. Czym zatem wyróżniają się te wielomilionowe produkcje reklamowe?

Sprawdź, jak największe marki reklamowały się podczas tegorocznego Super Bowl!

Reklamy Super Bowl 2024

UberEats

Disney+

Dunkin’

Etsy’s

Verizon

BMW

Dove

 

Michelob Ultra

NYX Cosmetics

Booking.com

CeraVe

Stok Cold Brew

Toyota

Bud Light

Squarespace

M&M’S

Reklamy z Super Bowl robią całkiem niezłe wrażenie, prawda? 🙂 Marki prześcigają się między sobą i ze swoją kreatywnością i oryginalnością chcą przejąć uwagę oglądających i zostać w ich pamięci na dłużej. A ty – szukasz swojego miejsca na ciekawą reklamę? W ZnajdźReklamę.pl przygotujemy dla ciebie skuteczną kampanię reklamową – zarówno online, jak i offline w outdoorzeSkontaktuj się z nami i zobacz, co razem możemy zrobić!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.