Sami przyznacie, że jest coś bardzo romantycznego i magicznego w najnowszym billboardzie Louis Vuitton.
Tło billboardu stanowi Paryż, zaś na planie głównym widzimy Luwr oraz unoszący się nad nim balon. Jego zagadka jest rozwiązana w spocie telewizyjnym, który jednocześnie jest pierwszą telewizyjną reklamą luksusowego domu mody w historii telewizji komercyjnej.
Paryż i jego tajemnice … Przez wieki, najwspanialsze intrygi zostały utkane w Luwrze, oazie kultury i historii.
Nieustraszona kobieta wchodzi do tej uniwersalnej świątyni i akcja rozwija się w czasie. Po spotkaniu z Mona Lisą i mistrzami włoskimi, uzbrojona w klucz i obserwowana przez mężczyznę, chcącego poznać jej sekret – odkrywa tajemnicę skrywaną od ponad 150 lat w legendarnym kuferku Louis Vuitton. Piękna kobieta opuszcza nieznane przestrzenie, a jej podróż dopiero się zaczyna, gdy gorące powietrze unosi balon, w celu dalekiej podróży w poszukiwaniu przeznaczenia.
L’invitation au Voyage, czyli Zaproszenie do podróży to tytuł najnowszej kampanii.
Louis Vuitton to jedna z najbardziej rozpoznawalnych a zaraz najczęściej podrabianych marek na świecie. Tym razem zaprasza nas do odbycia podróży, która zaczyna się w paryskim Luwrze, a dalej… to już wie tylko modelka sterująca balonem 🙂 Kampania wykonana jest z niebywałym smakiem, a na zdjęciach i filmie widać wszechobecny luksus, kojarzony z marką. Reklama dalekich wojaży w pięknym towarzystwie zachęca do skorzystania z oferty podróżniczego asortymentu Luois Vuitton.
Reżyseria: Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin
Występuje: Arizona Muse.
Muzyka: „In the House – In a Heartbeat” by John Murphy
Źródło: www.louisvuitton.com