Zbliżającą się wielkimi krokami premierę platformy streamingowej Disney+ w Polsce zapowiedziała wielokanałowa kampania reklamowa ze sloganem „Więcej niż możesz sobie wymarzyć”. Można odnieść wrażenie, że Disney+ jest teraz wszędzie – na billboardach, w telewizji oraz w Internecie. Uruchomienie w Polsce znanej za oceanem platformy będzie miało miejsce 14 czerwca br.
Disney+ w outdoorze
Kampania outdoorowa Disney obejmuje tradycyjne billboardy, DOOH (digital out of home), siatki wielkoformatowe oraz murale. Nośniki z promocją strony pojawiły się na przystankach, budynkach, a także w przejściach podziemnych. Reklamy przedstawiają najbardziej znane produkcje dostępne w serwisie, m.in. film ,,Cruella”, seriale ,,Zepsuta krew”, czy ,,Zbrodnie po sąsiedzku”.
W podziemiach podobnie https://t.co/2NwZ9VMhN6 pic.twitter.com/TRebJArXkW
— Jacek Gajowniczek @HypeTrain (@Jajowniczek) May 31, 2022
Disney+ nawet w 3D?
Platforma Disney+ jeszcze niestety nie oferuje oglądania filmów w wersji trójwymiarowej, ale stawia już na cyfrowe reklamy zewnętrze 3D! Wzmacniając promocję z okazji premiery filmu ,,Turning Red (To nie wypanda)” w Irlandii pojawiły się cyfrowe nośniki umożliwiające wyświetlanie treści 3D. To innowacyjne rozwiązanie pojawiło się w największym centrum handlowym w Dublinie i stało się kluczowym element dużej kampanii DOOH w Irlandii (nośniki pojawiły się również w innych centrach handlowych oraz przy drogach).
Disney+ nie tylko na billboardach
Jak widać, Disney+ często stawia na kreatywną reklamę outdoorową. Z okazji premiery filmu pt. ,,Obi-Wan Kenobi” Disney+ postanowił sięgnąć trochę wyżej ze swoją kampanią – można nawet powiedzieć, że chciał dotknąć nieba. Kominy elektrowni Battersea w Anglii na chwilę zmieniły się w dwa miecze świetlne znane z amerykańskiej produkcji. Przez niezwykłe podświetlenie i stworzenie iluzji na nocnym niebie kominy reprezentowały Jasną i Ciemną Stronę Mocy.
Przejdź na Jasną Stronę Mocy ze ZnajdźReklamę.pl
To już druga platforma streamingowa, o której piszemy w ostatnim czasie. Nic w tym dziwnego – oba serwisy postawiły na kreatywny outdoor (o akcji Netflixa na Wawelu przeczytasz tutaj)!
Ty też możesz brać przykład ze światowych marek i poznać siłę reklamy zewnętrznej! Przejdź ze ZnajdźReklamę.pl na Jasną Stronę Mocy i dowiedz się, jakie korzyści posiadają kampanie outdoorowe. Mamy ponad 60 tysięcy nośników reklamowych w całej Polsce – wybierz te, które najbardziej Cię interesują!
Skontaktuj się z nami: +48 22 101 58 50 kontakt@zr-blog.pl