Kampanie kierunkowe – czyli jak nawigować Klientów prosto do Twojego sklepu?

Kampanie kierunkowe – czyli jak nawigować Klientów prosto do Twojego sklepu?

Chcesz skierować swoich Klientów prosto do Twojego sklepu? Postaw na potencjał kreatywnej kampanii kierunkowej! Ten rodzaj promocji pozwala na skuteczne skierowane uwagi potencjalnych Klientów w kierunku odpowiedniej lokalizacji. Zastanawiasz się, jak wyglądają kampanie kierunkowe? Chcesz poznać zalety oraz sposób organizacji takiej promocji? Wszystkiego dowiesz się poniżej!

Czym są kampanie kierunkowe?

Coraz częściej słyszy się to wyrażenie na rynku reklamy outdoorowej i nic w tym dziwnego – bo ten rodzaj kampanii po prostu jest skuteczny! Kampanie kierunkowe informują odbiorców o lokalizacji promowanego lokalu. Na przekazie reklamowym w kampanii kierunkowej mogą zostać umieszczone najważniejsze wskazówki lokalizacyjne, m.in. strzałki, liczba kilometrów do wskazanego miejsca, adres, a także nawet mapka miasta z pinem zlokalizowanym w odpowiednim miejscu, żeby jeszcze bardziej ułatwić odbiorcom dojazd do lokalu. „Za 200 metrów skręć w prawo”, „za 100 metrów zjesz smaczny posiłek” i inne hasła w połączeniu ze strzałkami można często zauważyć przy drogach szybkiego ruchu, które zachęcają i przyciągają podróżujących do skorzystania z usług, które mają po drodze 🙂

Jakie są zalety kampanii kierunkowej?

Marka, która chce w prosty i skuteczny sposób poinformować o swojej obecności na rynku i która zmaga się z wysoką konkurencyjnością w swojej branży stawia na kampanie kierunkową. Dzięki precyzyjnemu nawigowaniu i jasnym wskazówkom, te kampanie w łatwy sposób doprowadzają Klientów prosto pod drzwi sklepu lub salonu. Zamiast szukać miejsc, do których mają się udać, odbiorcy dostają konkretne wskazówki, a dzięki temu, potencjalni Klienci są bardziej skłonni zareagować na przekaz. Szczególnie ważne jest to także dla nowych firm w danym obszarze, które chcą poinformować o swojej obecności oraz zbudować silne połączenie między marką a konkretną lokalizacją, które zostawi ślad w świadomości odbiorcy.

Kampanie kierunkowe są wspaniałym wyborem przede wszystkim dla branży hotelowej, motoryzacyjnej, handlowej, dla stacji paliw, dla sklepów, a także lokali umieszczonych w trudno dostępnych miejscach. To właśnie te kampanie, stawiane często przy drogach, są świetnym znakiem w trakcie trasy, np. dla podróżujących, którzy poszukują miejsca, w którym mogą zjeść, skorzystać z noclegu lub zatankować samochód. Odbiorca spotyka się z reklamą w najlepszym na to momencie  – w którym powstała już w nim aktywna potrzeba zakupu.

Jak stworzyć idealną kampanię kierunkową?

Najważniejszym elementem w kampanii kierunkowej jest wybór odpowiedniej lokalizacji nośników outdoorowych. Reklama musi być tak umieszczona, żeby odbiorca z łatwością ją zauważył i mógł bez problemu zapoznać się z przekazem – i go zapamiętać. Dlatego właśnie też kampania kierunkowa nie powinna być umieszczona za daleko od punktu, żeby potencjalny Klient nie zapomniał o przekazanych mu wskazówkach 🙂 Usunięcie chaosu z reklamy jest także kluczowe – odbiorca posiadający mało czasu na zrozumienie treści, nie może zostać rozkojarzony przez inne, niekoniecznie potrzebne elementy. Krótki, jasny i łatwy do zrozumienia przekaz z odpowiednio dobranymi wskazówkami, np. strzałkami, czy nazwami ulic i dystansami poprowadzi klienta prosto do promowanego miejsca.

O tym jak projektować reklamę przeczytasz tutaj: Jak zaprojektować idealny design reklamy?

Kampania kierunkowa Salon Toyoty

Salon Toyoty w Bielanach Wrocławskich chciał wypromować swoje usługi stawiając na reklamę outdoorową i w ten oto sposób nasze drogi się skrzyżowały! 🙂 Celem kampanii naszego Klienta miało być skierowanie osób z tego regionu do ich Salonu Toyoty na Bielanach – zatem kampania kierunkowa w miejscu dojazdowym była doskonałym rozwiązaniem. Na przekazie widoczne są najważniejsze informacje, w tym kierunkowskaz oraz liczba kilometrów do celu 🙂

Przeczytaj nasze case study o tej kampanii kierunkowej: Reklama OOH i motoryzacja? Salon, który robi to dobrze!

Inne przykłady kampanii kierunkowych

Chcesz zobaczyć więcej przykładów kampanii kierunkowych? Wejdź na naszą stronę z kreatywnymi kampaniami i zainspiruj się!

Chcesz zorganizować swoją skuteczną kampanię reklamową?

Organizacja skutecznej kampanii outdoorowej może stanowić niemałe wyzwanie. Na szczęście mamy ich za sobą już ponad 2000 – i dobrze znamy się na rzeczy 🙂 Dzięki naszemu 10-letniemu doświadczeniu na rynku OOH poznaliśmy każdą stronę outdooru w Polsce. Mamy ponad 70 tysięcy nośników w ponad 900 miejscowościach – i wciąż się rozwijamy! Skontaktuj się z nami, a znajdziemy idealne miejsce na Twoją reklamę! W naszej ofercie sprawdzisz dokładnie, jakie powierzchnie reklamowe proponujemy w interesujących Cię lokalizacjach.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.