Czy reklamy w komunikacji miejskiej są skuteczne?

Czy reklamy w komunikacji miejskiej są skuteczne?

fot. Pattison Outdoor

Reklama w komunikacji miejskiej dociera do Twojego potencjalnego Klienta w najlepszym na to momencie. Kontakt z odbiorcą następuje w czasie, gdy odbywa on podróż przez miasto, jadąc do pracy, szkoły lub innych lokalizacji. Jest to rodzaj reklamy, która w nienarzucający się sposób dociera do pasażerów. Odbiorcy mimowolnie „pochłaniają” treść przekazu w trakcie wielominutowej podróży! Reklama w komunikacji miejskiej obejmuje przekazy umieszczane zarówno na oraz w pojazdach – autobusach, tramwajach czy metrze. W tym wpisie skupimy się na mocnych stronach reklamy wewnętrznej!

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat reklam umieszczanych na pojazdach komunikacji miejskiej? Kliknij tutaj i poznaj moc reklamy w ruchu!

Formaty reklamy w komunikacji miejskiej

fot. www.uncg.edu

Ramki w autobusach, tramwajach i metro

Ramki reklamowe zlokalizowane we wnętrzach pojazdów komunikacji miejskiej to małoformatowe nośniki. Pomimo swych stosunkowo skromnych rozmiarów, nie można ich nie doceniać. Stanowią one niezwykle efektywny środek przekazu, będąc stale eksponowanymi podczas transportu. Użytkownicy pojazdów często podświadomie zapoznają się z treścią na nich umieszczoną, dzięki czemu jeszcze lepiej zapada w pamięć potencjalnego klienta.

fot. screenex-tech.com

 

Monitory w komunikacji miejskiej

Nowoczesna, multimedialna i przykuwająca uwagę forma reklamy w pojazdach transportu publicznego. Synchronizowane ekrany w autobusach czy tramwajach pozwalają na przedstawianie pasażerom krótkich spotów reklamowych, plansz informacyjnych czy atrakcyjnych grafik promujących Twoją markę.

Dlaczego warto zainwestować w reklamę w komunikacji miejskiej?

Ogromny zasięg reklamy

Wielu ludzi mieszkających w miastach korzysta z komunikacji miejskiej – ze względu na brak samochodu, tanie bilety, dobre połączenie, czy chęć skorzystania z bardziej ekologicznego transportu! Jednak niezależnie od powodu – z komunikacji miejskiej korzysta dzień w dzień tysiące mieszkańców. Jest to jeden z najbardziej popularnych środków transportu – i dla niektórych jedynym korzystnym wyborem!

Długi czas ekspozycji

Podróż w komunikacji miejskiej najczęściej trwa więcej niż 10 minut – korzystamy z niej, gdy nasz punkt docelowy znajduje się w większej odległości. Podróż z punktu A do B może zająć nam kilka minut – a nawet kilkadziesiąt, jeśli chcemy dostać się z jednego końca miasta na drugi. W tym czasie pasażer komunikacji miejskiej może korzystać z telefonu, obserwować otoczenie lub wyglądać za okno. Reklama w komunikacji miejskiej jest czymś, na co mimowolnie „rzucamy okiem”, pochłaniamy treść umieszczoną na niej – i zapamiętujemy jej przekaz. W czasie podróży pasażerowie najczęściej siedząc lub stojąc w jednym miejscu są w zasięgu danej reklamy non stop. Zwiększa to czas ekspozycji reklamy, a co za tym idzie poziom zapamiętania przekazu!

Niskie koszty reklamy = opłacalna inwestycja

Obserwując możliwości reklamy w pojazdach warto zwrócić uwagę na stosunek zasięgu reklamy do jej ceny. Reklama w komunikacji miejskiej jest relatywnie tanią inwestycją, która jest opłacalna! Reklama w komunikacji miejskiej to dotarcie do tysiąca pasażerów, zwiększony czas ekspozycji i niskie koszty!

Twoja reklama w komunikacji miejskiej

Czy wiesz, że w ZnajdźReklamę.pl oferujemy także umieszczenie Twojej reklamy na autobusach i w komunikacji miejskiej? Zalet tej formy reklamy jest wiele – nowoczesność, duży zasięg i łatwość połączenia przekazu z innymi formami! Takie rozwiązania pozwalają na dotarcie do tysięcy odbiorców każdego dnia. Skontaktuj się z nami, a znajdziemy idealne miejsce na Twoją reklamę wśród nośników różnego typu w całej Polsce! W naszej ofercie sprawdzisz dokładnie, jakie powierzchnie reklamowe proponujemy w interesujących Cię lokalizacjach.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.