Badanie liczby odbiorców reklamy zewnętrznej? Oczywiście!

Badanie liczby odbiorców reklamy zewnętrznej? Oczywiście!

Co jest ważniejsze – ilość, czy jakość? W większości przypadków to właśnie jakość jest zwycięzcą w tym pojedynku – a w przypadku reklamy outdoorowej, to jakość nie ma sobie równych! Bo co z tego, że zainwestujesz w 10 billboardów w miejscach zupełnie niewidocznych, których nie mijają ani samochody, ani przechodnie! No tak, ale zapewne tworząc kampanię reklamową, nie jesteś w stanie zweryfikować każdego możliwego nośnika i sprawdzić, czy w jego pobliżu tętni życie, prawda? Na szczęście – ze ZnajdźReklamę.pl nie musisz we własnym zakresie znajdować nośników reklamowych, nie musisz także weryfikować ich widoczności! To wszystko zrobimy my! I to bardzo dokładnie! Wiele osób wciąż żyje w przekonaniu, że reklamy w Internecie to jedyny system reklamowy, w którym możliwe jest zbadanie liczby odbiorców. Nic bardziej mylnego! W ZnajdźReklamę.pl dzięki wykorzystaniu technologii od naszego partnera i wiodącego dostawcy rozwiązań data science w świecie offline możemy dostarczać naszym Klientom informacji na temat widowni nośników zewnętrznych i na ich podstawie idealnie dopasować miejsca reklam do Twojej grupy docelowej! Sprawdź, jak to działa! Z nami nie przewidujesz i nie wróżysz z fusów, a otrzymujesz konkretne informacje i weryfikację widowni Twojej reklamy!

Jak mierzymy widownię poszczególnych nośników?

Widownia nośników outdoorowych, czyli średnia liczba osób przechodzących obok nośnika jest analizowana na podstawie danych zebranych przez naszego partnera technologicznego za pomocą urządzeń mobilnych (np. przez popularne aplikacje). Dane lokalizacyjne pozostawiane anonimowo przez użytkowników, zestawione z modelami statystycznymi oraz przy wykorzystaniu uczenia maszynowego poddawane są dodatkowym analizom, dzięki którym tworzone są wskaźniki natężenia ruchu i mobilności w danym obszarze. Zebrane dane zostają zestawione, m.in. z informacjami pobranymi z różnych źródeł, np. kamer, wiadomości na temat ruchu drogowego, czy ogólnych danych ludności. I tak właśnie, na podstawie sygnałów wysyłanych z aplikacji i innowacyjnej technologii zbierania danych, możliwe jest przewidzenie faktycznej liczby osób, które pojawiły się w zasięgu nośnika w danym okresie. Dane są przesyłane do ZnajdźReklamę.pl, gdzie na ich podstawie nasi doradcy są w stanie zaplanować i zoptymalizować kampanie outdoorowe naszych Klientów tak, aby były, jak najbardziej skuteczne.

Do badania wykorzystujemy trójkąt widoczności, który składa się z:

  • wartości kąta, z którego widoczna jest ekspozycja,
  • zwrotu nośnika (w którą stronę zwrócona jest tablica reklamowa),
  • długości promienia – odległości, z której widoczna jest ekspozycja.

Jakie dane może dostarczyć pomiar widowni nośnika?

  1. Średnią dzienną odbiorców nośnika z określonego okresu, np. ostatniego miesiąca, lub konkretnej daty.
  2. Po zakończeniu kampanii możemy stwierdzić, ile faktycznie osób minęło reklamę.

Jak przedstawiamy widownię?
Nasi Klienci mogą zobaczyć widownię poszczególnych nośników za pośrednictwem oferty przygotowanej w systemie ZnajdźReklamę.pl!

Czy zbieranie informacji do liczenia widowni jest zgodne z prawem? 

Zbieranie niektórych danych, udostępnianych dobrowolnie przez użytkowników smartfonów jest całkowicie legalne i zgodne z prawem. Użytkownicy wyrażają zgodę na udostępnianie danych na swój temat, np. położenia geograficznego, w celach analitycznych. Struktura takich danych wykorzystywanych przez naszego partnera technologicznego pozwala na określenie dokładnej długości i szerokości geograficznej oraz czasu podzielenia się swoją lokalizacją przez użytkownika i eliminuje przy tym wszelkie cechy identyfikacyjne właściciela telefonu. Dzięki temu dane nie posiadają znamion danych osobowych i w połączeniu z modelami uczenia maszynowego mogą być swobodnie wykorzystywane do analizy natężenia ruchu. Te informacje pomagają nam w weryfikowaniu widowni reklamy i jej jakości. 

Współpracując z nami, otrzymujesz prawdziwe dane na temat widowni swojej reklamy, a w naszym systemie czekają na Ciebie najlepsze nośniki reklamowe!

Czy mierzenie widoczności nośników ma sens?

Pomiar widoczności nośników to świetny sposób na zaplanowanie skutecznej reklamy outdoorowej. Dlaczego? Bo dzięki temu możemy zbadać widownię nośników jeszcze przed startem kampanii! Możemy zlecić zbadanie konkretnych powierzchni w każdej chwili, co często okazuje się być kluczowe dla reklamodawców podczas dobierania lokalizacji do kampanii. Klient ma możliwość wyboru tylko tych nośników, gdzie prawdopodobieństwo zobaczenia reklamy jest najwyższe.

A co po kampanii? Klient otrzyma szczegółowy raport tuż po jej zakończeniu! Dotychczas podanie zmierzonej liczby osób, które widziały daną reklamę w przestrzeni miejskiej, wydawało się wręcz niemożliwe. Dzięki nowym możliwościom badania widowni, opartych na innowacyjnej technologii klienci dostają pełen raport z zasięgu kampanii. Niejednokrotnie dzięki podobnym raportom Klienci naprawdę uwierzyli w ogromną siłę outdooru i zdecydowali się na rozszerzenie swoich działań.

Badanie widowni a planowanie kampanii reklamowej

Pomiar widowni poszczególnych nośników reklamowych pozwala na stworzenie strategii kampanii OOH opartej tylko na tych lokalizacjach, które rzeczywiście każdego dnia są w zasięgu potencjalnych Klientów firmy. Jesteśmy w stanie wybrać jak najefektywniejsze nośniki – nawet jeśli Klient nie zna dokładnie topografii danego miasta, czy regionu. Zebrane dane pomagają nam w optymalizacji kampanii także pod względem jej kosztów – analizując stosunek ceny do widoczności nośnika. Badanie widowni jest niesamowicie ważnym elementem planowania kampanii – dzięki informacji o średniej liczbie osób, które mijają dany nośnik, możesz poznać zakładany zasięg swojej reklamy jeszcze przed jej umieszczeniem w outdoorze. Razem z naszymi doradcami wybierzesz najbardziej opłacalne i najskuteczniejsze nośniki, dzięki którym osiągniesz swoje cele. Podejmując współpracę ze ZnajdźReklamę.pl oprócz fachowego doradztwa, otrzymasz plan na skuteczną reklamę outdoorową – dzięki ujęciu danych zebranych z pomiaru widoczności.

Poznaj swoich odbiorców ze ZnajdźReklamę.pl!

W ZnajdźReklamę.pl badamy widownię nośników zewnętrznych, żeby dostarczyć do naszych Klientów istotne informacje! Pomiar widowni to nie tylko zasięg poszczególnych nośników, ale także droga do stworzenia skutecznej kampanii outdoorowej. W planowaniu promocji bierzemy pod uwagę Twoje potrzeby i oczekiwania i dostarczamy Ci najskuteczniejsze nośniki. Zapewniamy doradztwo oraz pełne zaangażowanie na każdym etapie realizacji. Bo jesteśmy tu dla Ciebie i twoich wyników – które zobaczysz w przesłanym przez nas raporcie! 

Pomożemy Ci w osiągnięciu postawionych przez Ciebie celów i zapewnimy stałą kontrolę kampanii. Skontaktuj się z nami, a pomożemy i doradzimy Ci w zakresie Twojej reklamy!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.