Wyszukiwarka napędzana sztuczną inteligencją – czyli jak GPT-4 zrewolucjonizował Binga

Wyszukiwarka napędzana sztuczną inteligencją – czyli jak GPT-4 zrewolucjonizował Binga

W pogoni za swoim konkurentem – gigantem na rynku – Google, Microsoft znalazł sposób na szybki rozwój i poprawę swojej wyszukiwarki Bing. Padło na w ostatnim czasie gorący temat – czyli wykorzystanie sztucznej inteligencji. Zobacz, jak Microsoft wzmacnia wyszukiwarkę Bing, poprawia jakość wyników zapytań i jak osiągnął imponującą liczbę 100 mln aktywnych użytkowników dziennie 🙂

Bing ze sztuczną inteligencją – czyli wyszukiwanie na innym poziomie

Obecne algorytmy wyszukiwarek zazwyczaj są w stanie zapewnić nam odpowiednie wyniki wyszukiwania – ale nie zawsze ma to miejsce. Microsoft stawia na rozwój i wraz ze sztuczną inteligencją chce zmienić standardy na tym rynku tak, aby wyszukiwanie było lepsze, szybsze i wygodniejsze dla użytkownika. Zupełnie nowa, oparta na sztucznej inteligencji wyszukiwarka Bing ma zapewnić możliwość generowania treści oraz pełniejsze odpowiedzi na nasze zapytania. Ma to być sposób na wyszukiwania i pytania bardziej złożone, które nigdy nie dostały swojej odpowiedzi – bo dostarczone wyniki nie były wystarczające.

AI – wyszukiwarka, przeglądarka i czat – co to zmienia?

Microsoft wprowadzając rozwiązanie GPT-4 do swoich usług stworzył ujednolicone środowisko obejmujące zarówno wyszukiwarkę Bing, jak i przeglądarkę Edge oraz specjalny interaktywny czat, które zapewnią lepsze doświadczenia dla użytkowników. Algorytm wyszukiwarki Bing został wzmocniony sztuczną inteligencją dzięki czemu zwiększona została trafność i dokładność odpowiedzi. Dla pełnych i bardziej złożonych zapytań Microsoft przygotował interaktywny czat, w którym nieograniczony sposób możesz rozwijać swoje zapytania lub prosić o więcej szczegółów w wynikach tak, aby otrzymać, jak najlepszą odpowiedź. Wszystkie rozwiązania znajdą swoje zastosowanie w przeglądarce Edge, w której użytkownik może skorzystać z możliwości sztucznej inteligencji poprzez wykorzystanie czatu na pasku bocznym.

Zobacz możliwości nowego czatu Bing: 

Reklama w Bing Ads – dlaczego warto?

Innowacyjne rozwiązania zastosowane w produktach Microsoft to droga do stopniowego zwiększania udziału na rynku wyszukiwarek, który już teraz jest mocno widoczny – z 2.47% udziału w 2022, Bing osiągnął 3.24% w 2023 roku. To tak naprawdę dopiero początek rozwoju wyszukiwarki, a wprowadzenie sztucznej inteligencji może stać się „game changerem” na tym rynku. Oprócz wzrostu udziału, Microsoft już teraz może pochwalić się naprawdę imponującą liczbą aktywnych użytkowników, którą firma zawdzięcza wprowadzeniem sztucznej inteligencji. Yusuf Mehdi, dyrektor ds. marketingu konsumenckiego w Microsoft napisał:

Z przyjemnością informujemy, że po wielu latach stałych postępów i niewielkim zwiększeniu liczby milionów nowych użytkowników wersji zapoznawczej usługi Bing przekroczyliśmy liczbę 100 milionów aktywnych użytkowników usługi Bing dziennie.

Microsoft swoimi nowymi rozwiązaniami zachęca miliony użytkowników do skorzystania właśnie z ich produktów. Wraz z użytkownikami na platformę przybywa także coraz więcej firm chcących wykorzystać rosnącą popularność serwisu i zareklamować swoją ofertę właśnie w tym miejscu. Czemu? Bo Bing od dawna znany jest jako niezwykle skuteczne miejsce na reklamę, a obecna mniejsza konkurencyjność na tej platformie sprawia, że stawki CPC są naprawdę opłacalne. Aktualnie Bing jest przestrzenią reklamową, w której łatwiej się wybić i zwiększyć swoją szansę na dotarcie do potencjalnego Klienta. Zobacz możliwości promocyjne w systemie Microsoft Advertising, wykorzystaj potencjał reklamowy wyszukiwarki Bing już teraz i wyprzedź swoją konkurencję.

Reklama Bing ze ZnajdźReklamę.pl!

Jesteś zainteresowany reklamą w Internecie? W ZnajdźReklamę.pl oferujemy przeprowadzenie Twojej kampanii! Natychmiastowe działanie, pełna kontrola skuteczności, stała optymalizacja – to tylko niektóre zalety reklamy internetowej! Wybierając reklamę online, stawiasz na ciągły rozwój. Na bieżąco testujemy wiele zmiennych, takich jak: nowe teksty, nagłówki, opisy, stawki czy miejsca wyświetlenia reklamy. Dzięki temu, Twoja kampania nie tylko dotrze do jak największej liczby odbiorców, lecz także jej efektywność będzie rosła z każdym miesiącem. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!

Napisz maila na adres: agata.borek@znajdzreklame.pl. Agata przygotuje Ci ofertę szytą na miarę, a nasi specjaliści poprowadzą efektywną kampanię reklamową.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.