Reklama zewnętrzna vs reklama internetowa

Reklama zewnętrzna vs reklama internetowa

Ze wszystkich dostępnych obecnie form reklamy najmocniej wyróżniają się dwie, które wyjątkowo wpadły w gust konsumentów! Mówimy oczywiście o reklamie outdoorowej i internetowej! Zarówno reklama w outdoorze, jak i w Internecie może być świetnym sposobem na pokazanie swojej marki i jej produktów! Różne możliwości i potencjał obu formatów są nieograniczone! Zatem – pochylmy się nad tymi formatami i zastanówmy! Czy reklama internetowa to jedyny słuszny wybór? Czy reklama outdoorowa jest skuteczna? Jak łączenie różnych mediów wpływa na odbiorców? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz poniżej!

Reklama zewnętrzna – tradycyjny format reklamy

Reklama outdoorowa znana także jako reklama zewnętrzna lub OOH (out-of-home) to tradycyjny format, który wciąż przeżywa swój rozkwit! OOH pnie się w górę, rosną także wydatki na jej sprzedaż. Pojawiają się również nowe rozwiązania i technologie, które rozwijają rynek. Reklama outdoorowa to sposób na jasny i zrozumiały przekaz, który trafia do szerokiego grona odbiorców. Jest to opłacalna reklama, która umieszczona w strategicznym miejscu skutecznie dociera do potencjalnych Klientów. A Klienci uwielbiają outdoor! Według badania przeprowadzonego przez Out of Home Advertising Association of America (OAAA) 85% ankietowanych – odbiorców reklamy OOH uważa, że te reklamy są przydatne. Natomiast 4 na 10 badanych (42%) dostrzega tej rodzaj reklamy znaczniej częściej – dla porównania: w 2020 roku było to 33%. Na widoczność reklamy wpływa jej lokalizacja, kreatywność kreacji, a także format! Bo reklama outdoorowa to nie tylko billboardy! Myśląc o reklamie zewnętrznej nie sposób ominąć potencjału reklamowego i możliwości citylightów, reklamy w komunikacji miejskiej, telebimów – dooh, czy murali! A nośniki zewnętrzne to także reklamy „wewnątrz” – czyli reklamy w galeriach handlowych, na lotniskach, czy w metrze! Wybór poszczególnych formatów zależy od tego, do jakich osób przekaz ma dotrzeć, w jakim czasie, w jakim miejscu – każdy format ma swoje indywidualne zalety i zastosowanie! Potencjał reklamy outdoorowej jest ogromny – i zdecydowanie warto z niego skorzystać!

Reklama internetowa – nowoczesne medium dla współczesnego odbiorcy

Reklama internetowa obejmuje wszystkie reklamy opublikowane – oczywiście w Internecie! Są to reklamy m.in. w wyszukiwarkach internetowych, w mediach społecznościowych, przez maila. Formy reklamy internetowej na przestrzeni lat znacznie się rozwinęły – i wciąż zaskakują swoją skutecznością. Jest to potężne ciągle rozwijające się medium, które z roku na rok dostarcza coraz to lepszych form reklamy. Czemu to ważne? Bo ponad połowa populacji jest w Internecie – więc warto z tego skorzystać i umieścić swoje reklamy właśnie tam! Reklama w Internecie charakteryzuje się możliwością targowania przekazu na określone grupy docelowe – tak, aby reklama nie trafiała do przypadkowych osób! To, co ważne jest w kampanii internetowej to stała optymalizacja i możliwość pełnej kontroli skuteczności! A reklama w Internecie pojawia się dokładnie tam, gdzie potencjalni Klienci! Chcesz poznać formaty reklamy internetowej? Sprawdź tutaj!

Idealne połączenie kluczem do sukcesu

Reklama oudoorowa zaskakuje swoją skutecznością, a reklama w Internecie trafia do skonkretyzowanej grupy docelowej! Zatem, który medium wybrać? Najlepiej oba! Czemu? Bo reklama w Internecie i outdoorze może stanowić swoje świetne uzupełnienie! Połączenie obu formatów działa na wielu płaszczyznach. Odbiorca reklamy i potencjalny klient marki zauważy kampanię nie tylko przeglądając strony internetowe, lub logując się na prywatną pocztę, ale trafi na nią również np. w drodze do pracy i na zakupy. Zintegrowanie w swojej kampanii obu form reklamy pomaga odbiorcom dobrze zapamiętać przekaz i tworzy świadomość konsumenta przekazując informacje o marce lub jej produktach. Badania wykazały, że osoby, które widziały kampanię outdoorową, mają znacznie większe szanse na kontynuację i nawiązanie kontaktu z tą marką przeglądając popularne strony na swoim urządzeniu mobilnym. Połączenie fizycznej wersji reklamy i zwiększenie jej zasięgu przez dotarcie do użytkowników Internetu wzmacnia przekaz reklamowy i ułatwia odbiorcom kontakt z reklamą. Gdy nie mogą kliknąć w reklamę zewnętrzną – z pomocą przychodzi im Internet! Więcej o połączeniu reklamy internetowej z outdoorową przeczytasz tutaj!

Postaw na skuteczne połączenie reklamy ze ZnajdźReklamę.pl!

W ZnajdźReklamę.pl skutecznie i efektywnie łączymy kampanie outdoorowe z internetowymi! Stworzymy dla Ciebie plan skutecznej kampanii outdoorowej – i sprawnie połączymy ją z działaniami w Internecie! Skontaktuj się z nami, a pomożemy znaleźć idealne miejsce zarówno offline, jak i online na Twoją reklamę!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.