Reklama w przestrzeni miejskiej – dlaczego warto?

Reklama w przestrzeni miejskiej – dlaczego warto?

fot. www.xuniplay.com

Reklama w przestrzeni miejskiej to szybki i skuteczny sposób na dotarcie do tysięcy odbiorców, którzy każdego dnia podróżują po całym mieście. Nośniki outdoorowe umieszczone są w strategicznych miejscach o dużym natężeniu ruchu, co pozwala na znaczne zwiększenie zasięgu reklamy i wpływa tym samym na skuteczność przekazu. Bądź obecny ze swoją reklamą tam, gdzie znajdują się Twoi potencjalni Klienci. Wybierz odpowiednią lokalizację, która stanie się newralgicznym punktem Twojej kampanii outdoorowej! Poznaj inne zalety reklamy w przestrzeni miejskiej i postaw na reklamę w mieście – bo warto!

Chcesz wyróżnić się ze swoją reklamą wśród konkurencji i przyciągnąć uwagę Twoich potencjalnych Klientów? Poznaj ciekawe pomysły na wyróżnienie się ze swoją reklamą w przestrzeni miejskiej: Pomysły na reklamę zewnętrzną w przestrzeni miejskiej!

Reklama w przestrzeni miejskiej – dlaczego warto?

Wysoka widoczność

Reklamy w przestrzeni miejskiej charakteryzują się wysoką widocznością ze względu na ich atrakcyjne lokalizacje. Nośniki najczęściej umieszczane w obszarach o dużym natężeniu ruchu trafiają do szerokiego grona osób. Największe polskie miasta to setki tysięcy odbiorców, którzy czekają na Twoją reklamę 🙂

Częstotliwość

Nośniki w przestrzeni miejskiej charakteryzują się wysokim poziomem częstotliwości wyświetlania przekazu. Częstotliwość wyświetlania reklamy znacznie się zwiększa, ponieważ przekazy często oglądane są nawet kilkukrotnie przez te same osoby. Zwiększona częstotliwość oglądania informacji reklamowej wpływa na świadomość Klienta i jego poziom zapamiętania reklamy. Częściej zapamiętujemy przekazy, które widzieliśmy kilka razy! 🙂

Targetowanie

Reklama w miastach może być targetowana na konkretne grupy docelowe. To targetowanie odbywa się m.in. przez wybór odpowiednich obszarów na terenie miasta. Dla przykładu – w dotarciu do studentów pomaga określenie miejsc, w których najczęściej można spotkać właśnie tę grupę. Najczęściej w przypadku studentów są to okolice uczelni, galerii i inne popularne miejska bliskie centrum miasta. Innym sposobem będzie określane targowanie na podstawie wybranego nośnika reklamy – np. reklama w komunikacji miejskiej dotrze do osób podróżujących do pracy lub szkoły.

Dynamiczność

Często w miastach możemy spotkać cyfrowe ekrany LED. To właśnie one stają się skutecznym medium informacyjnym, a także reklamowym! Możesz wykorzystać ich potencjał poprzez umieszczenie na nim animacji lub filmu, który zainteresuje odbiorcę i przekaże dużą ilość informacji na jednym przekazie. A rozwój tych nośników się nie zatrzymuje – wkrótce coraz częściej reklamy DOOH będą interaktywne oraz tworzone w technologii 3D!

Nieszablonowe formy reklamowe

Miasta to miejsca pełne ciekawych form reklamowych! Od wspominanych wcześniej cyfrowych ekranów, które umożliwiają wyświetlanie ruchomego przekazu, aż po murale i siatki wielkoformatowe. Konsumenci uwielbiają nieszablonowe formy promocji – a miasto daje ogromne możliwości na kreatywną reklamę! Wykorzystaj je i połącz ze swoim skutecznym przekazem!

Twoja reklama w outdoorze!

Szukasz idealnego miejsca na swoją reklamę? Pozwól, że Ci w tym pomożemy! W ofercie ZnajdźReklamę.pl oprócz paczkomatów znajdziesz także inne formaty reklamowe – od billboardów przez citylighty, aż po murale! Wybór należy do Ciebie – a jest co wybierać. W naszej bazie znajduje się ponad 60 tysięcy nośników rozmieszczonych po całej Polsce – od dużych miast do małych miejscowości! Skontaktuj się z nami i poznaj moc outdooru!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.