Reklama na kontenerach – hit czy kit?

Reklama na kontenerach – hit czy kit?

Reklama na kontenerach? Kreatywna nowość w świecie marketingu, która szybko zdobyła sporą popularność. Ale czy słusznie? Czy reklama na kontenerach to przyszłość marketingu, czy jednak chwilowa moda? Spójrzmy na dotychczasowe najciekawsze kreacje promocyjne z wykorzystaniem kontenerów i sami oceńmy!

Interaktywna wystawa w kontenerze

Kultowy zegarek marki  IWC Schaffhausen z flagowej linii Big Pilot zdecydowanie zasługuje na własną interaktywną wystawę i trasę po Stanach Zjednoczonych! Specjalnie stylizowane kontenery wysyłkowe zamieniły się w interaktywną wystawę! Chętni mogli zwiedzić kontenery i zapoznać się z 182-letnią historią zegarków z pomocą technologii hologramów oraz zobaczyć najnowsze dodatki do serii zegarków Big Pilot. Kontenery podróżowały po USA od 23 września do 14 listopada i odwiedziły w sumie 8 miast: Los Angeles, Palo Alto, Newport Beach, Scottsdale, Miami, Charleston, SC; Houston i Nowy Jork. Na początku 2022 roku wystawa dotarła także do Australii!

 

 

Kontener reklamowy

fot. iwc.com

Kontener zamiast billboardu?

Wielkość standardowego kontenera z pewnością przyciąga uwagę i wyróżnia się spośród innych, mniejszych form reklamy! Kontener stylizowany na boombox, który złożony jest ze sprzętów AGD? Taki widok rzeczywiście ciężko pominąć! Firma Eletrolux postanowiła wykorzystać potencjał reklam na kontenerach przez zastosowanie kreatywnej kreacji!

Reklama Intel

fot. boxmanstudios.com

A więc – kontenery to kit czy hit?

Zdania są podzielone. Z jednej strony mamy kreatywne zastosowanie nieszablonowego nośnika reklamowego, z drugiej ogromne, wielkoformatowe reklamy, które zajmują sporo miejsca i dominują przestrzeń miejską! Faktem jest to, że zwracają na siebie uwagę oraz są kreatywną formą reklamy. Kwestią sporną, jednak może być odbiór takiego nośnika – czy spotka się on z pozytywną opinią społeczności, a przede wszystkim osób mieszkających w pobliżu. Kluczem jest odpowiednie dostosowanie nośnika do przestrzeni miejskiej, tak, aby jej nie psuć. Inną kwestią jest wykorzystanie kontenera jako sklepu typu pop-up. Wtedy odpowiednie zagospodarowanie miejscem i wnętrzem kontenera sprawi, że będzie on widoczny z daleka, zostanie w pamięci, ale także w pełni wykorzysta przestrzeń, która wypełni ogromny kontener. Jedno jest pewne – nowe, nieszablonowe pomysły rozwijają kreatywną stronę marketingu. Z pewnością reklama na kontenerach może zaliczać się do jednych z najbardziej oryginalnych form reklamy!

Poznaj moc niestandardowych i kreatywnych kampanii ze ZnajdźReklamę.pl!

Myślisz o stworzeniu własnej reklamy w outdoorze? W ZnajdźReklamę.pl o reklamie zewnętrznej wiemy najwięcej! Mamy blisko 60 tysięcy nośników w całej Polsce, 10 lat doświadczenia, nieskończenie wiele chęci do działania i głowy pełne pomysłów! W naszym systemie możesz łatwo sprawdzić, gdzie, jakie nośniki reklamowe są dostępne i dokładnie wybrać te, które Cię interesują! Sprawdź, jakie to proste – kliknij TU i zobacz jak działa nasz system ????

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.