Najlepsze kampanie marketingowe na Dzień Kobiet

Najlepsze kampanie marketingowe na Dzień Kobiet

Dzień Kobiet, znany także jako Międzynarodowy Dzień Praw Kobiet to świetna okazja na ciekawą akcje marketingową. Na przestrzeni lat firmy skutecznie zwracały nasza uwagę na to wyjątkowe święto i zachwycało swoimi ciekawymi pomysłami. Kto wyróżnił się najbardziej? Sprawdź zestawienie najciekawszych kampanii poświęconym kobietom 😊

IKEA – FiftyFifty

fot. IKEA

IKEA chciała zwrócić uwagę swoją akcją na nierówny podział obowiązków, jaki często występuje między kobietami i mężczyznami. Cyfrowa gra karciana FiftyFifty promuje równość w domach i uświadamia, ile obowiązków biorą na siebie kobiety. Gra pojawiła się na InstaStories IKEA – a wraz z nią karty z pytaniami np. ile czasu poświęcasz na obowiązki domowe 🙂

Grupa OLX – BEZ JAJ

Grupa OLX ze swoim mocnym przekazem pokazała jeden z największych aktualnych problemów nierówności wśród płci – a dokładnie nierówną pensję. Prowokacyjna reklama opierała się na fakcie, że różnica między wynagrodzeniami mężczyzn i kobiet wynosi 18.5% (dane z Raportu Głównego Urzędu Statystycznego z 2018 r.), co teoretycznie można przełożyć na aż 68 dni darmowej pracy kobiet. Kampania pokazuje historie kobiet pracujących w korporacji, które ironicznie przedstawiają swój świat i aktualne problemy.

Dla Kobiet, które znam, moc życzeń co dzień mam – Zalando

fot. Zalando

Zalando postanowiło podejść do tematu Dnia Kobiet w troszkę inny sposób niż reszta firm 🙂 Firma chciała sprawić wszystkim kobietom świetny dzień przesyłając życzenia prosto od Roberta Makłowicza – uwielbianego przez wielu krytyka kulinarnego. Pan Robert z miską przepełnioną bułkami na tle róż lub obok delfina zapewne wywołał uśmiech u każdego – nawet u Panów 🙂

Daughter – Audi

Może ta kampania nie powstała z okazji Dnia Kobiet – ale i tak warto o niej wspomnieć 🙂 Audi w swojej reklamie na SuperBowl 2017 chciało pokazać swoje poparcie dla równouprawnienia oraz jednakowej płacy za tę samą pracę. „Postęp jest dla wszystkich” – to hasło, które kończy spot i w świetny sposób łamie powszechne stereotypy.

Gdzie są nasze patronki? – BNP Paribas Bank Polska

fot. Bank BNP Paribas

Historia Polski przepełniona jest wieloma inspirującymi kobietami, które w znaczący sposób przyczyniły się do rozwoju nauki, sztuki oraz innych dziedzin. Na Dzień Kobiet 8 marca 2021 roku BNP Paribas Bank Polska rozpoczęło swoją własną akcję i zadało pytanie „Gdzie są nasze Patronki?”. Pytanie musiało zostać zadane, ponieważ aż 90% patronów polskich szkół to mężczyźni. Bank swoją inicjatywą chciał zachęcić polskie szkoły do przyjmowania nazwisk wyjątkowych kobiet, których – jak wcześniej wspomnieliśmy – w naszej historii nie brakuje 🙂

fot. PepsiCo

 

Pepsi – Yes She Can

Pepsi także dołączyło do firm celebrujących Dzień Kobiet i zwracających uwagę na równouprawnienie. Ze swoim sloganem z grą słów „Yes She Can!” i wykorzystaniem puszki z napojem, Pepsi życzyło wszystkim kobietom wesołego dnia z okazji ich święta.

 

 

 

Twoja reklama ze ZnajdźReklamę.pl!

Chcesz skorzystać z potencjału reklamy online? Postaw na stały rozwój i stwórz swoją kampanię ze ZnajdźReklamę.pl! Na bieżąco testujemy wiele zmiennych, takich jak: nowe teksty, nagłówki, opisy, stawki czy miejsca wyświetlenia reklamy. Dzięki temu Twoja kampania nie tylko dotrze do jak największej liczby odbiorców, lecz także jej efektywność będzie rosła z każdym miesiącem. Skontaktuj się z nami i poznaj moc reklamy online!

Napisz maila na adres: agata.borek@znajdzreklame.pl. Agata przygotuje Ci ofertę szytą na miarę, a nasi specjaliści poprowadzą efektywną kampanię reklamową.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.