Super Bowl już za nami! W nocy z 12 na 13 lutego odbył się finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi NFL. O mistrzostwo zagrali Philadelphia Eagles i Kansas City Chiefs – ci drudzy stali się zwycięzcami 57. Super Bowl i pokonali swoich przeciwników z wynikiem 38:35. Jednak gdy sportowe emocje już opadły, reklamowe wciąż sięgają zenitu!
Super Bowl to zdecydowanie nie tylko święto amerykańskiego sportu, ale także reklamy. W trakcie przerw emitowanych jest kilkadziesiąt minut reklam, których emisja sama staje się ważnym wydarzeniem, a emitowane reklamy są pochłaniane z zaciekawieniem przez oglądających. Nic w tym dziwnego – firmy reklamujące się na tym wydarzeniu zawsze „idą na całość” i tworzą spoty warte zapamiętania. W końcu nie na co dzień reklamodawcy mają możliwość pokazania swojego przekazu niemal setce milionów Amerykanów – w koszcie 7 mln dolarów za 30 sek. spotu. Takie okazje nie zdarzają się często – a wyróżnienie się wśród innych reklamujących się marek to niemałe wyzwanie.
Zobacz, jak w tym roku największe marki reklamowały się na Super Bowl – bo warto!
Reklamy Super Bowl 2023
Paramount+ – Stallone Face – A Mountain of Entertainment
Michelob Ultra – Ultra Club – New Members Day
Bud Light – Hold
Popcorners – Breaking Good
Uber One – One hit for Uber One
Dunkin Donuts – Drive-Thru
Google – #FixedOnPixel