5 najciekawszych kreacji OOH na Pride Month

5 najciekawszych kreacji OOH na Pride Month

Pride month, czyli Miesiąc Dumy społeczności LGBTQ+ wypadający w czerwcu już za nami! Cofnijmy się zatem i spójrzmy razem na kreacje outdoorowe, które celebrowały ten miesiąc w najbardziej kreatywny i kolorowy sposób!

Pride Month – Dentsu i przyjaciele

Japońska firma Dentsu zajmująca się reklamą i public relations zebrała 10 swoich klientów: Nestlé, Very Mobile, Fastweb, Plasmon, KFC, ENGIE, Pringles, WindTre, HEINZ, żeby na wspólnej kreacji pokazać swoje wsparcie dla społeczności LGBTQ+ we Włoszech. Mobilizacja wszystkich marek na jednym nośniku, które na co dzień nie są ze sobą wiązane miało na celu podkreślenie różnorodności, a zarazem zjednoczenia. Przekaz ma mówić: „Mimo naszych różnic, jesteśmy w tym razem!”.

Kampania OOH na Pride Month

fot. dentsu.com

Wszyscy jesteśmy ludźmi!

Właśnie to chce przekazać nieobrandowany nośnik znajdujący się na Times Square! Billboard ma podkreślić to, że każdy człowiek, niezależnie od orientacji jest równy i zasługuje na te same prawa oraz wolność.

Nieobrandowana kampania Pride Month

fot. www.adquick.com

Reddit na Pride Month

Hasło „Może znajdziesz się wśród ludzi takich jak Ty” ma pokazać uniwersalność strony Reddit, gdzie każdy, niezależnie od swoich różnic, znajdzie osoby, z którymi coś ich łączy, np. może to być orientacja seksualna. Użytkownicy mogą zbudować własną ,,mini” społeczność, gdzie możliwe będzie dzielenie się dosłownie wszystkim – swoimi zainteresowaniami, przemyśleniami, czy obawami. A wszystko to będzie oparte na wzajemnym zrozumieniu i zacieśnianiu więzi z innymi, podobnymi użytkownikami. Kreacja składa się z subredditów o różnej tematyce dla społeczności LGBTQ+ ułożonych w tęczową kompozycję.

Kampania reddit na Pride Month

fot. @beccaroro / Twitter

Redbull na Pride Month

Redbull też chciał dołączyć do marek wspierających społeczność LGBTQ+! Umieszczony billboard ma dwa zadania – reklamować różne smaki energetyka oraz pokazywać wsparcie! Kolory napojów marki idealnie zgrały się z kolorami tęczowej flagi społeczności!

Reklama Redbulla na Pride Month

fot. linkfluence.com

Absolut na Pride Month

Nawet marki wyrobów alkoholowych mogą pokazać swoje wsparcie dla społeczności LGBTQ+! Dzięki zaangażowaniu firmy Absolut tak właśnie powstał tęczowy nośnik reklamowy z hasłem „Cheers to the fearless”!

Reklama Absolut na Pride Month

fot. programmatic.lamar.com

Poznaj moc OOH!

ZnajdźReklamę.pl o reklamie zewnętrznej wiemy najwięcej. Dzięki naszemu 10-letniemu doświadczeniu na rynku OOH poznaliśmy każdą stronę outdooru w Polsce. Mamy ponad 60 tysięcy nośników w ponad 500 miastach – i wciąż się rozwijamy! Skontaktuj się z nami, a znajdziemy idealne miejsce na Twoją reklamę! W naszej ofercie sprawdzisz dokładnie, jakie powierzchnie reklamowe proponujemy w interesujących Cię lokalizacjach.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.