Kampanie billboardowe z piłką nożną w tle

Kampanie billboardowe z piłką nożną w tle

Największe święto piłki nożnej trwa w najlepsze! W czasie trwającego mundialu chcemy przypomnieć Wam o najciekawszych kampaniach outdoorowych, w których to właśnie piłka nożna grała główną rolę! Zobacz, kto najbardziej wyróżnił się kreatywnością!

FIFA w DOOH i 3D!

fot. OOHtoday.com

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych gier komputerowych o piłce nożnej – FIFA niedawno miała premierę swojej nowej edycji – FIFA 23! Aby zwiększyć świadomość społeczeństwa na jej temat i wypromować jej premierę, EA Sports i Kinetic rozpoczęli swoją kampanię outdoorową! Kampania trwała od 21 września do 8 listopada 2022 w Wielkiej Brytanii! W czasie promocji wykorzystano wiele formatów nośników zewnętrznych – m.in. DOOH, citylighty, reklamy na autobusach. Jednak najciekawszą kreacją okazał się billboard z elementami 3D, w którym piłka wręcz wyskakuje z nośnika 🙂

Adidas i piłkarskie emocje

fot. www.agencyreporter.com

Celem kampanii marki Adidas na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 było budowanie świadomości na temat TelStar! Była to oficjalna piłka nożna używana podczas mistrzostw świata! Poza promocją piłki Adidas postanowił po prostu celebrować czystą radość z piłki nożnej i emocje, jakie wiążą się z oglądaniem rozgrywek! Na billboardzie z napisem „GOAL” znajdującym się w Indiach umieszczona była lina, której pociągnięcie przesuwało ”O” stworzone z piłki do góry! Po tym z otworu, w miejscu, w którym znajdowało się wcześniej „O” wyskakiwała piłka TelStar! Kampania przyciągnęła zainteresowanie lokalnej społeczności, jak również użytkowników Internetu, gdzie w krótkim czasie film marki o billboardzie zyskał 1.3 mln wyświetleń!

Coca-Cola i piłkarskie emocje! 😉

fot. Alfred Morro

Coca-Cola, tak samo jak Adidas, postanowiła skupić się na piłkarskich emocjach! Kampania na Mistrzostwa Świata w 2018 roku zamiast piłki, zawodników i boiska ukazywała fanów piłkarskich rozgrywek!

fot. Alfred Morro

Tyskie stawia piwo za przegrany mecz

fot. youtube / InnPoland

Mecz Polska-Hiszpania w czasie Euro 2020 był świetną okazją dla firmy Tyskie do promocji swojego piwa! W Sewilli – miejscu, w którym odbywał się mecz pojawiła się reklama z wiadomością dla Hiszpanów! Jeśli Polska wygra mecz – Tyskie stawia Hiszpanom piwo!

fot. YouTube/ InnPoland

Twoja reklama ze ZnajdźReklamę.pl!

Zastanawiasz się nad reklamą outdoorową? W ZnajdźReklamę.pl możesz przygotować nieszablonową, kreatywną oraz oryginalną kampanię, od której nie da się oderwać wzroku! Dzięki naszemu 10-letniemu doświadczeniu na rynku OOH poznaliśmy każdą stronę outdooru w Polsce. Mamy ponad 60 tysięcy nośników w ponad 500 miastach – i wciąż się rozwijamy! Skontaktuj się z nami, a znajdziemy idealne miejsce na Twoją reklamę!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.