Jubileusz Królowej w świecie marketingu

Jubileusz Królowej w świecie marketingu

Diamentowy Jubileusz Królowej Elżbiety II już za nami – 96-letnia monarchini w zeszły weekend obchodziła 70. rocznicę swojego panowania. Jedno z największych świąt w Wielkiej Brytanii stało się świetną okazją do stworzenia kreatywnych, a zarazem iście królewskich kampanii. Firmy Mcdonald’s oraz Reed.co.uk oddały cześć królowej wykorzystując moc przekazu outdoorowego!

Mcdonald’s oficjalnym partnerem wydarzenia

fot. idooh.media

Największa sieć fast-foodowa na świecie znalazła się na liście oficjalnych partnerów Diamentowego Jubileuszu 70-lecia panowania Elżbiety II. Firma z pomocą agencji Ready10 i Leo Burnett wzięła udział w obchodach poprzez kreatywną wielokanałową kampanię na cześć królowej. Marka tymczasowo zmieniła swój kultowy slogan ,,im lovin’ it” i wprowadziła hasło ,,one’s lovin’ it” odwołujące się do Elżbiety II. Nowe hasło pojawiło się na billboardach na ulicach Londynu, w menu restauracji, na porcelanowej zastawie, a także jako dżingiel nagrany przez Królewską Orkiestrę Filharmoniczną!

https://www.youtube.com/watch?v=ojZuXGP7DUI

Królewskie corgi na ulicach

Znana brytyjska firma zajmująca się rekrutacją online Reed.co.uk także postanowiła dołączyć do obchodów jubileuszu – za pomocą piesków! Brytyjczycy mogli podziwiać różowe autobusy oraz taxi oklejone wizerunkami małych psów corgi – Królowa nie ukrywa swojej miłości do tej rasy! 🙂 Trudne do przeoczenia pojazdy będą zdobiły największe ulice Londynu jeszcze przez 3 tygodnie.

fot. www.reed.co.uk

Corgi pojawiły się także na stacjach nowej linii kolejowej nieprzypadkowo nazwanej ,,Elżbieta”, której otwarcie nastąpiło 24 maja. Linia ma ułatwić przemieszczanie się po stolicy i jej okolicach, zabierając w podróż około 1500 pasażerów dziennie. Na billboardach z wizerunkami psów nie mogło zabraknąć sloganów nawiązujących do królowej m.in. ,,Find a job one adores…”, ,,Great job, Ma’am”. Billboardy będą widoczne przez 2 tygodnie, a ich zasięg przewidywany jest na poziomie 3 miliona odbiorców!

fot. www.reed.co.uk

Chcesz zobaczyć swoją markę na billboardach?

Kampanie outdoorowe od zawsze są nieodłącznym elementem strategii promocyjnych największych światowych marek. Nic w tym dziwnego – reklamy outdoorowe są jednymi z najbardziej opłacalnych form reklamowych. W ZnajdźReklamę.pl wiemy o tym najlepiej – mamy już ponad 60 tysięcy nośników w całej Polsce. Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci, jak z naszą pomocą możesz zwiększyć zasięg swojej kampanii!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.