Jak wygląda reklama dóbr luksusowych w outdoorze?

Jak wygląda reklama dóbr luksusowych w outdoorze?

W okresie pandemii rynek dóbr luksusowych przeżył spadek wartości o 5%. Konsumenci w obliczu innych problemów – w czasie lockdownu ograniczyli wydatki na marki premium. Największy „cios” przyjęła oczywiście branża hotelarska oraz usługi SPA – brak możliwości swobodnego podróżowania i obostrzenia covidowe sprawiły, że sektor zanotował spadek wartości o 50,1%. Praktycznie bez drastycznych spadków okres pandemii przeżyła branża samochodów luksusowych – tu spadek wartości liczył jedynie 1,6%.

A jak wygląda rynek branży premium po pandemii? Po załamaniu w 2020 – rok później można dostrzec szybką odbudowę na rynku. Rynek dóbr luksusowych wraca do gry i szuka sposobów na dojście do swojej skonkretyzowanej grupy docelowej. Z pomocą przychodzi mu ogromny rynek reklamy outdooroowej! Różnorodność formatów, milionowe zasięgi i mnóstwo lokalizacji – reklama OOH zapewnia swobodę w promocji marki i idealne dopasowanie do potencjalnego Klienta! Jak wygląda reklama dóbr luksusowych w outdoorze? Sprawdź!

Marka premium w outdoorze

Kampanie promocyjne firm z branży premium często skupiają się na obecności marki w outdoorze. Reklama zewnętrzna jest profesjonalnym medium, które podnosi prestiż i wiarygodność marki, a do tego pozytywnie wpływa pozytywnie na zaufanie Konsumentów do firmy. W tym sektorze – ze względu na selektywną grupę odbiorców – ogromne znaczenie ma prawidłowe rozmieszczenie nośników zewnętrznych.

Samochody klasy premium

@maximumdownforce / Audi World

Najbardziej odporny na skutki pandemii sektor jest częstym bywalcem reklam zewnętrznych (Więcej o kampaniach samochodowych przeczytasz tutaj!) W 2020 relatywnie mały spadek wartości rynku szybko został przyćmiony przez dynamiczny wzrost – który w 2021 roku osiągnął 25,3% (20,5 mld złotych). Billboardy reklamowe z branży samochodów premium swoje miejsce znajdą np. na wjazdach i wyjazdach z dużych miast, w pobliżu salonów samochodowych, centrum napraw, stacji benzynowych oraz prestiżowych oraz nowych dzielnic.

Odzież i akcesoria

fot. Bartosz Kasperkiewicz

2021 był rokiem, w którym sektor luksusowej odzieży i akcesoriów powiększył się o 16,6% w skali rocznej, a prognozy wskazują, że w 2023 rynek pobije swoją rekordową wartość (czyli 3,1 mld zł w 2019 roku). Reklamy zewnętrzne z tej branży skutecznie trafią do swoich odbiorców, gdy zostaną umieszczone w pobliżu centrów handlowych, przy drogach prowadzących bezpośrednio do sklepów i przy skrzyżowaniach.

Usługi hotelarskie i SPA

fot. www.adforum.com

Sektor, który ucierpiał najbardziej powoli zaczyna odrabiać swoje straty z okresu pandemii. Billboardy reklamujące hotele są sposobem na zachęcenie odbiorcy do odwiedzenia strony internetowej firmy oraz do złożenia bezpośredniej rezerwacji. Reklamy branży hotelarskiej sprawdzą się zarówno przy drogach szybkiego ruchu oraz autostradach, jak również w centrum miasta.

Twoja reklama w outdoorze!

W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz innowacyjne, ciekawe i efektowne formaty reklamowe! Od przystanków przez paczkomatu, aż po reklamy wielkoformatowe! Dopasujemy Twój budżet, grupę docelową i cel kampanii do idealnych nośników outdoorowych! A w naszej bazie masz w czym przebierać! Baza ZnajdźReklamę.pl liczy ponad 60 000 nośników zewnętrznych w różnych lokalizacjach w całej Polsce – od wielkich aglomeracji do małych miejscowości! Skontaktuj się z nami – i poznaj moc reklamy outdoorowej!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.