Branża motoryzacyjna w reklamie outdoorowej? To się opłaca!

Branża motoryzacyjna w reklamie outdoorowej? To się opłaca!

Reklama outdoorowa to wybór numer 1 w przygotowywaniu strategii promocyjnej w branży motoryzacyjnej! Czy to reklama dealerów samochodowych, firm motoryzacyjnych, czy centrum napraw – samochody często goszczą na nośnikach zewnętrznych! Zarówno w przestrzeni miejskiej w dużych aglomeracjach, ale także w mniejszych miejscowościach i w lokalizacjach przy drogach możemy spotkać reklamy z branży motoryzacyjnej! Reklama zewnętrzna jest świetnym rozwiązaniem marketingowym dla tego sektora – bo to właśnie ten rodzaj reklamy trafia do milionów kierowców! Potencjalni odbiorcy reklamy mogą być dopiero na etapie poszukiwania pierwszego pojazdu, chęci zmiany na inny pojazd lub w potrzebie nagłej naprawy! Czytaj dalej i dowiedz się, czemu warto zainwestować w reklamę outdoorową!

Reklamuj się tam, gdzie tam gdzie znajdziesz kierowców

fot. oohmedia.com.au

Zasada jest prosta – reklamę umieszcza się tam, gdzie znajduje się grupa docelowa, do której kieruje się przekaz. Gdzie znajdziemy kierowców? Oczywiście na zewnętrz! Nie ma lepszego miejsca na dotarcie do potencjalnych Klientów z segmentu motoryzacyjnego niż reklama outdoorowa! To właśnie nośniki zewnętrzne trafiają na odbiorców w drodze do pracy, w podróży i najczęściej – w samochodzie! Reklama samochodowa pojawi się na trasie podróży odbiorcy – który zwróci na nią uwagę przejeżdżając obok niej codziennie, stojąc w korkach lub w trakcie wjazdu na autostradę, czy drogę ekspresową.

Billboardy to sposób na kreatywną reklamę

fot. www.bellmedia.ca

Billboardy to zdecydowanie najczęściej wybierana forma reklamy w branży motoryzacyjnej! Pozwalają one na umieszczenie sporej ilości informacji, w dużym formacie z przyciągającą uwagę grafiką! A to właśnie te elementy najbardziej wpływają na świadomość odbiorcy, a co za tym idzie – także jego decyzje zakupowe! (Chcesz się zainspirować? Sprawdź najciekawsze kreacje z branży samochodowej!) Billboardy ze względu na swoją popularność posiadają przewagę wśród innych form reklamy! Czemu?  Dlatego, że można spotkać je niemal wszędzie! Dzięki temu możliwe jest rozmieszczenie billboardów w strategicznych miejscach – np. w pobliżu salonu, firmy, czy centrum napraw!

Nowy kierunek w reklamie motoryzacyjnej – czyli rozwój OOH!

fot. www.adhaiwell.com

Billboard, mimo, że jest najpopularniejszym formatem reklamowym – nie jest jedynym! Firmy motoryzacyjne stawiają także na innowacyjne rozwiązania, jakie zapewnia im reklama outdoorowa! Oprócz możliwości skorzystania z podświetlanych reklam, marki stawiają na także na dynamiczność przekazu umieszczając swoje reklamy na cyfrowych ekranach i telebimach! Dynamiczny przekaz lepiej trafia do odbiorców i na dłużej zostaje w ich pamięci! Co wpisuje się jeszcze w trendy reklamy z tej branży? Reklama wielkoformatowa! Ogromny format wpływa na lepszą czytelność, dociera do większej ilości odbiorców i zwraca na siebie uwagę na tle innych formatów reklamowych!

fot. JCDecaux

Twoja reklama w outdoorze? Oczywiście!

W ZnajdźReklamę.pl już od 10 lat zajmujemy się reklamą outdoorową – a billboardy to nasza specjalność! Zaplanujemy dla Ciebie efektywną kampanię billboardową, dobierzemy idealne miejsca na Twoją reklamę i prześlemy Ci precyzyjny raport z naszych działań – a to wszystko zrobimy z 1 umową i 1 fakturą! Wybierz spośród 60 000 nośników zewnętrznych z bazy ZnajdźReklamę.plSkontaktuj się z nami i sprawdź, jaką moc ma outdoor! 

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.