Kampanie społeczne i outdoor: Fundacja Sexed.pl

Kampanie społeczne i outdoor: Fundacja Sexed.pl

Fundacja Sexed.pl to fundacja założona przez Anję Rubik, choć jak czytamy na stronie – Sexed.pl to coś więcej niż fundacja. Sexed.pl to multimedialna platforma, która zapewnia młodym ludziom, rodzicom i dorosłym kompleksową, dostosowaną do wieku edukację w zakresie praw człowieka, równości płci, relacji, reprodukcji. Misją fundacji jest obalanie mitów i stereotypów na temat edukacji seksualnej – jednym z jej elementów jest wydawanie wartościowych książek mających na celu edukację dzieci i rodziców. Niedawno miejsce miała promocja drugiej książki wydanej przez Fundację pt. “Dorastanie w miłości, bezpieczeństwie i zrozumieniu. Przewodnik dla rodziców”. Pewnie się domyślacie, że promocja ta cieszy nas podwójnie! Nie tylko jest to ważny temat, który warto poruszać, ale również jako ZnajdźReklamę.pl mieliśmy okazję przygotować dla Fundacji tę kampanię outdoorową. 

Fundacja Sexed.pl i “Dorastanie w miłości, bezpieczeństwie i zrozumieniu. Przewodnik dla rodziców” – teaserowa kampania promocyjna

Kampania promocyjna nowej książki podzielona była na kilka etapów. W pierwszym etapie w outodoorze postawiono na kampanię teaserową. Przez pierwsze dwa tygodnie maja widoczne były kreacje, które miały zaciekawić odbiorców. Natomiast po dwóch tygodniach zmieniliśmy ekspozycję, na taką, która szczegółowo zapowiadała premierę książki. Na teaserach oraz reklamie outdoorowej się nie skończyło. Kluczowym elementem promocji był też duży event, na który zaproszono ekspertów, influencerów oraz dziennikarzy. 

Kampania outdoorowa

Pierwszym elementem promocji książki była wspomniana kampania teaserowa, trwająca 2 tygodnie, przechodząca płynnie w kampanię informacyjną. 

Materiały promujące nową książkę mogliśmy obserwować:

  • Przez cały maj – z podziałem 2 tygodnie teaser + 2 tygodnie promocja
  • W centrum Warszawy – w szczegółowo wyselekcjonowanych nośnikach znajdujących się w miejscach o dużym natężeniu ruchu. 
  • Na czterech, mocno widocznych nośnikach: 2 citylighty, 1 metroboard oraz podświetlany, widoczny całą dobę backlight 18m2

Przygotowany teaser przyniósł oczekiwany efekt – już w pierwszych dniach kampanii w sieci pojawiło się sporo wzmianek na temat nowego projektu Fundacji Sexed.pl.

Event i konferencja prasowa

Kulminacyjnym punktem promocji książki był zorganizowany przez Fundację event połączony z konferencją prasową. Zaproszono wiele znanych twarzy, dziennikarzy oraz influencerów i znanych rodziców. Celem fundacji jest szerzenie informacji o wychowaniu seksualnym, stąd zaproszenie opiniotwórczych osób nie jest przypadkowy. 

Konferencja prasowa książki będącej przewodnikiem dla rodziców przeprowadzona została w nietypowy sposób. Z ekspertami nie rozmawiał konferansjer, czy też założycielka Fundacji Anja Rubik, lecz osoby najbardziej zainteresowane tematyką – czyli rodzice. Wśród nich Maciej Stuhr z żoną, Martyna Wojciechowska, Piotr Jacoń, czy Marcin Prokop. 

Kampanie społeczne ze ZnajdźReklamę.pl

Kampanie społeczne i outdoor tworzą zgrany związek od wielu lat. Nic dziwnego – reklamy out-of-home to jedne z najbardziej widocznych i spektakularnych form promocji – tym bardziej cieszy ich wykorzystanie w słusznej sprawie. 

“Najbardziej cieszy mnie, kiedy mogę realizować kampanie mające mądry cel i poruszające ważny temat. Nie od dziś wiadomo, że w Polsce temat seksu, masturbacji, czy nawet edukacji seksualnej jest tematem tabu, a fundacja Sexed walczy z tym już od wielu lat. Cieszę się, że mieliśmy okazję współpracować przy tej kampanii z Fundacją Sexed. Współpraca z klientem przebiegała znakomicie, szybko ustaliliśmy najważniejsze szczegóły, a w trakcie planowania kampanii, stały kontakt pozwolił doprecyzować wszystkie niezbędne szczegóły” – Natalia Witoszyńska, starszy doradca ds. Reklamy w ZnajdźReklamę.pl 

W kilka dni od premiery, książka wspięła się do pierwszej dwudziestki bestsellerów Empiku – to oznacza, że jest to ważna pozycja dla każdego rodzica. Więcej na temat książki dowiesz się na stronie Sexed.pl  Zachęcamy do lektury!

 

Chcesz zrobić kampanię teaserową dla swojej Fundacji? A może po prostu potrzebujesz odpowiedniej lokalizacji dla swoich reklam? Skontaktuj się z nami i wspólnie stworzymy doskonałą kampanię! 

Zdjęcia dzięki uprzejmości Sexed.pl | Źródło: Facebook Anja Rubik

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.